[Teknik Yaratım/Geliştirme] Esther

User avatar
Esther
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 251
Joined: 17 May 2022, 16:06

11 Jan 2024, 21:31

Şu konudan harcamadığım 30 İGP, Şu konudan harcamadığım 60 GP, 60 İGP, Şu konudan da harcamadığım 20 İGP ve 20 GP bulunmaktadır.

Toplam GP: 80
Toplam İGP: 110

Sistem tarafından yaratılan Peri Kabusu tekniğini almak için 40 GP ve 85 İGP harcıyorum.

Kalan GP: 40
Kalan İGP: 35

Sistem tarafından yaratılan Rüzgarlı Gün tekniğini almak için 25 İGP harcıyorum.

Kalan GP: 40
Kalan İGP:10

Sistem tarafından yaratılan Peri Dokunuşu tekniğini almak için 10 İGP harcıyorum.

Kalan GP: 40
Kalan İGP: 0

Şu konudan kazandığım B seviye ücretsiz teknik hakkıyla Peri Salınımı tekniğini almak istiyorum.
Image

KÜNYE
İsim: Esther
Cinsiyet: Kadın
Yaş: 22
Boy: 178
Kilo: 54
Sınıflar: Etkileyici - Defansif - Elementalist
Mevcut GP/AGP/İGP: 0/40/0
Mevcut Para: 8000
İtibar: 7

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 9
İrade: 20
Zeka: 10

ALUDİR STATLARI
Görü: 5
Hakimiyet: 10
Mevcudiyet: 13

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

---------------------------------------------------

Image

KÜNYE
İsim: Dia (Masum kişi/kişiler anlamına gelmektedir)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 1.02
Kilo: 20
Tür: Peri
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 8
Güç: 5
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 6
Arun: 9
Duren: 6
İrade: 10

YETENEKLER
Tatlı Tebessüm

TEKNİKLER
Peri Dokunuşu (5. Düzey)
Peri Salınımı
Rüzgarlı Gün (5. Düzey)
Mutlak Olan (Karakteristik Teknik) (2. Düzey)
Peri Kabusu


İblisin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

24 Jan 2024, 11:58

 ! Message from: GM - Naruto
Teknik alımları onaylanmıştır, imzanıza geçirebilirsiniz. Kalan her türlü gelişim puanınızı da imzanızda güncelleyiniz.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
Esther
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 251
Joined: 17 May 2022, 16:06

19 Sep 2024, 17:36

Tekniğin İsmi: Mutlak Olan
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Uzak
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktifleşmesiyle birlikte kullanıcının vücudundan akan yoğun karanlık tekniğin menzili kadar çevreye yayılmaya başlar. Tekniğin etkisi altına girmek için kullanıcıyı görmek yeterlidir fakat karanlıkla temas halinde tekniğin etkileri katlanarak artmaktadır.

Tekniğin etkisi altına girmiş kişiler kullanıcıya karşı korku beslemeye başlar ve düzgün düşünemez hale gelirler. Hissedilen korkunun miktarı kişinin iradesine ve kullanıcı hakkındaki düşüncelerine bağlıdır. Kullanıcı ile yakın olan birisi teknikten etkilenmeyebilir.

Onaylanması halinde bu tekniği karakterimin KT'si (Karakteristik tekniği) olarak belirlemek istiyorum.


Tekniğin İsmi: Mutlak Olanın Askerleri
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktifleşmesiyle birlikte kullanıcının vücudundan akan yoğun karanlık çevresine yayılmaya başlar. Yayılan karanlığın içerisinden, karanlıktan yapılmış askerler yükselmeye başlar. Yükseltilecek askerlerin sayısı (bir limiti olmak kaydıyla) kullanıcı tarafından belirlenebilir. Askerler bir insan şekline sahip olmak zorunda değildir, herhangi bir canlı formunda (balık, kuş, böcek vb.) olmak şartıyla kullanıcı tarafından belirlenebilir. Kullanıcı dilediği takdirde askerlerin görme ve duyma yetisini paylaşabilir. Birden fazla asker ile aynı anda duyularını paylaşmak kullanıcıya ağır bir yük bindirmektedir.

Yaratılan askerler tarafından darbe alındığı takdirde herhangi bir fiziksel hasar bırakılmaz fakat darbenin acısı hissedilir. Askerler basit birer darbe ile parçalanabilmektedir fakat kullanıcı istediği takdirde enerjisinden harcayarak askerin anında tekrardan oluşmasını sağlayabilir ve bu sayede yenilmez olarak gözükebilirler. Askerleri aktif tutmak kullanıcının yorulmasına neden olmaktadır fakat oluşturmak daha fazla yük bindirmektedir.

Askerlerin kullanıcıdan uzaklaşabileceği bir limit mevcut değildir, dilerse dünyanın öbür ucuna kadar gönderebilir. Kullanıcı askerlere emirlerini telepati kullanarak verir fakat askerlerin kendilerine ait bir benlikleri olmadığından ötürü zeka seviyeleri çok düşüktür. Basit emirler askerler tarafından rahatlıkla gerçekleştirilebilmesine rağmen kompleks emirler için detaylı açıklama gerekmektedir. Örneğin 'Karşındaki adama saldır' dendiği takdirde asker rastgele bir şekilde saldırı gerçekleştirecektir fakat 'Karşındaki adamın sol bacağına saldır 'dendiğinde sol bacağa saldırı gerçekleştirecektir. Dolayısıyla 'Kendini savun' tarzı bir komut ile yapılan savunma pek etkili olmayacağı gibi, 'X şehrine git' gibi bir komut da verilememektedir. Uzak mesafeye gönderilecek olan askerler bizzat kullanıcı tarafından yönlendirilmesi gerekmektedir.
Image

KÜNYE
İsim: Esther
Cinsiyet: Kadın
Yaş: 22
Boy: 178
Kilo: 54
Sınıflar: Etkileyici - Defansif - Elementalist
Mevcut GP/AGP/İGP: 0/40/0
Mevcut Para: 8000
İtibar: 7

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 9
İrade: 20
Zeka: 10

ALUDİR STATLARI
Görü: 5
Hakimiyet: 10
Mevcudiyet: 13

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

---------------------------------------------------

Image

KÜNYE
İsim: Dia (Masum kişi/kişiler anlamına gelmektedir)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 1.02
Kilo: 20
Tür: Peri
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 8
Güç: 5
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 6
Arun: 9
Duren: 6
İrade: 10

YETENEKLER
Tatlı Tebessüm

TEKNİKLER
Peri Dokunuşu (5. Düzey)
Peri Salınımı
Rüzgarlı Gün (5. Düzey)
Mutlak Olan (Karakteristik Teknik) (2. Düzey)
Peri Kabusu


İblisin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

08 Oct 2024, 12:04

Esther wrote: 19 Sep 2024, 17:36
Tekniğin İsmi: Mutlak Olan
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Uzak
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktifleşmesiyle birlikte kullanıcının vücudundan akan yoğun karanlık tekniğin menzili kadar çevreye yayılmaya başlar. Tekniğin etkisi altına girmek için kullanıcıyı görmek yeterlidir. fakat karanlıkla temas halinde tekniğin etkileri katlanarak artmaktadır. Tekniğin uygulandığı esnada kullanıcıyı görmesi halinde, teknikten etkilenmeyebilir. Buna karşın, tekniğin etkisi altına giren kişi zaman geçtikçe teknikten daha fazla etkilenebilir.

Tekniğin etkisi altına girmiş kişiler kullanıcıya karşı yoğun korku beslemeye başlar ve düzgün düşünemez hale gelirler. Hissedilen korkunun miktarı kişinin iradesine ve kullanıcı hakkındaki düşüncelerine bağlıdır. Kullanıcı ile yakın olan birisi teknikten etkilenmeyebilir. Teknik alan etkisi içermesinden dolayı, tekniğin etki alanında kalan herkes bu teknikten etkilenir. Ancak kullanıcıyı oldukça yakından tanıyabilen kişiler veya iblisler açısından tekniğin etkisi aynı yoğunlukta hissedilmeyebilir.

Tekniğin uygulanma aşamasında, kullanıcı başka herhangi bir illüzyon tekniği kullanamaz. Bununla birlikte teknik açık kaldığı sürece enerji sarf eder ve bu enerji sarfı katlanarak artar. Teknik genel illüzyon tekniklerinin tüm dezavantajlarını barındırır.

Onaylanması halinde bu tekniği karakterimin KT'si (Karakteristik tekniği) olarak belirlemek istiyorum.
 ! Message from: GM - Dimensio
Teknik yukarıdaki haliyle A seviye olarak onaylanabilir.
Esther wrote: 19 Sep 2024, 17:36 Tekniğin İsmi: Mutlak Olanın Askerleri
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: A Seviye SS Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktifleşmesiyle birlikte kullanıcının vücudundan akan yoğun karanlık çevresine yayılmaya başlar. Yayılan karanlığın içerisinden, karanlıktan yapılmış askerler yükselmeye başlar. Yükseltilecek askerlerin sayısı (bir limiti olmak kaydıyla) kullanıcı tarafından belirlenebilir. Askerler bir insan şekline sahip olmak zorunda değildir, herhangi bir canlı formunda (balık, kuş, böcek vb.) olmak şartıyla kullanıcı tarafından belirlenebilir. Kullanıcı dilediği takdirde askerlerin görme ve duyma yetisini paylaşabilir. Birden fazla asker ile aynı anda duyularını paylaşmak kullanıcıya ağır bir yük bindirmektedir.

Yaratılan askerler tarafından darbe alındığı takdirde herhangi bir fiziksel hasar bırakılmaz fakat darbenin acısı hissedilir. Askerler basit birer darbe ile parçalanabilmektedir fakat kullanıcı istediği takdirde enerjisinden harcayarak askerin anında tekrardan oluşmasını sağlayabilir ve bu sayede yenilmez olarak gözükebilirler. Askerleri aktif tutmak kullanıcının yorulmasına neden olmaktadır fakat oluşturmak daha fazla yük bindirmektedir.

Askerlerin kullanıcıdan uzaklaşabileceği bir limit mevcut değildir, dilerse dünyanın öbür ucuna kadar gönderebilir. Kullanıcı askerlere emirlerini telepati kullanarak verir fakat askerlerin kendilerine ait bir benlikleri olmadığından ötürü zeka seviyeleri çok düşüktür. Basit emirler askerler tarafından rahatlıkla gerçekleştirilebilmesine rağmen kompleks emirler için detaylı açıklama gerekmektedir. Örneğin 'Karşındaki adama saldır' dendiği takdirde asker rastgele bir şekilde saldırı gerçekleştirecektir fakat 'Karşındaki adamın sol bacağına saldır 'dendiğinde sol bacağa saldırı gerçekleştirecektir. Dolayısıyla 'Kendini savun' tarzı bir komut ile yapılan savunma pek etkili olmayacağı gibi, 'X şehrine git' gibi bir komut da verilememektedir. Uzak mesafeye gönderilecek olan askerler bizzat kullanıcı tarafından yönlendirilmesi gerekmektedir.
 ! Message from: GM - Dimensio
Teknik yukarıdaki haliyle SS seviye olarak onaylanabilir.

Teknikte yapılacak belli düzenlemelerle birlikte, teknik seviyesi düşürülebilir. Bu konuda yapılması arzu edilen değişiklikler oyuncuya bırakılmıştır.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
Esther
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 251
Joined: 17 May 2022, 16:06

08 Oct 2024, 12:31

Mevcut GP: 40
Mevcut AGP: 85
Mevcut İGP: 80

Mutlak Olan tekniğini mevcut haliyle 20 GP + 40 AGP + 40 İGP vererek alıyorum.

Kalan GP: 20
Kalan AGP: 45
Kalan İGP: 40
Image

KÜNYE
İsim: Esther
Cinsiyet: Kadın
Yaş: 22
Boy: 178
Kilo: 54
Sınıflar: Etkileyici - Defansif - Elementalist
Mevcut GP/AGP/İGP: 0/40/0
Mevcut Para: 8000
İtibar: 7

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 9
İrade: 20
Zeka: 10

ALUDİR STATLARI
Görü: 5
Hakimiyet: 10
Mevcudiyet: 13

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

---------------------------------------------------

Image

KÜNYE
İsim: Dia (Masum kişi/kişiler anlamına gelmektedir)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 1.02
Kilo: 20
Tür: Peri
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 8
Güç: 5
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 6
Arun: 9
Duren: 6
İrade: 10

YETENEKLER
Tatlı Tebessüm

TEKNİKLER
Peri Dokunuşu (5. Düzey)
Peri Salınımı
Rüzgarlı Gün (5. Düzey)
Mutlak Olan (Karakteristik Teknik) (2. Düzey)
Peri Kabusu


İblisin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

09 Oct 2024, 09:08

 ! Message from: GM - Naruto
Teknik alımı onaylanmıştır, imzanıza geçirebilirsiniz. Kalan her türlü gelişim puanınızı da imzanızda güncelleyiniz.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
Esther
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 251
Joined: 17 May 2022, 16:06

08 Mar 2025, 02:21

Peri Dokunuşu ve Rüzgarlı Gün yeteneğimin gelişim seviyesini 0'dan 5'e getirmek istiyorum.

Mevcut İGP: 140

Peri Dokunuşu: 25 İGP
Rüzgarlı Gün: 75 İGP

Kalan İGP: 40
Image

KÜNYE
İsim: Esther
Cinsiyet: Kadın
Yaş: 22
Boy: 178
Kilo: 54
Sınıflar: Etkileyici - Defansif - Elementalist
Mevcut GP/AGP/İGP: 0/40/0
Mevcut Para: 8000
İtibar: 7

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 9
İrade: 20
Zeka: 10

ALUDİR STATLARI
Görü: 5
Hakimiyet: 10
Mevcudiyet: 13

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

---------------------------------------------------

Image

KÜNYE
İsim: Dia (Masum kişi/kişiler anlamına gelmektedir)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 1.02
Kilo: 20
Tür: Peri
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 8
Güç: 5
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 6
Arun: 9
Duren: 6
İrade: 10

YETENEKLER
Tatlı Tebessüm

TEKNİKLER
Peri Dokunuşu (5. Düzey)
Peri Salınımı
Rüzgarlı Gün (5. Düzey)
Mutlak Olan (Karakteristik Teknik) (2. Düzey)
Peri Kabusu


İblisin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
User avatar
Esther
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 251
Joined: 17 May 2022, 16:06

08 Mar 2025, 02:25

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Mutlak Olan
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: A (1. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Harcanılan enerji isteğe bağlı bir şekilde arttırılarak hissedilen korkunun yoğunluğu arttırılabilir.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Mutlak Olan
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: A (2. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Hissedilen korkunun derecesi kullanıcıyla aradaki mesafeye göre değişiklik gösterir. Kullanıcı ile fiziksel temasa geçildiği an korkunun en yoğun hissedildiği andır.
Image

KÜNYE
İsim: Esther
Cinsiyet: Kadın
Yaş: 22
Boy: 178
Kilo: 54
Sınıflar: Etkileyici - Defansif - Elementalist
Mevcut GP/AGP/İGP: 0/40/0
Mevcut Para: 8000
İtibar: 7

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 9
İrade: 20
Zeka: 10

ALUDİR STATLARI
Görü: 5
Hakimiyet: 10
Mevcudiyet: 13

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

---------------------------------------------------

Image

KÜNYE
İsim: Dia (Masum kişi/kişiler anlamına gelmektedir)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 1.02
Kilo: 20
Tür: Peri
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 8
Güç: 5
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 6
Arun: 9
Duren: 6
İrade: 10

YETENEKLER
Tatlı Tebessüm

TEKNİKLER
Peri Dokunuşu (5. Düzey)
Peri Salınımı
Rüzgarlı Gün (5. Düzey)
Mutlak Olan (Karakteristik Teknik) (2. Düzey)
Peri Kabusu


İblisin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
-
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

12 Mar 2025, 12:04

Esther wrote: 08 Mar 2025, 02:21 Peri Dokunuşu ve Rüzgarlı Gün yeteneğimin gelişim seviyesini 0'dan 5'e getirmek istiyorum.

Mevcut İGP: 140

Peri Dokunuşu: 25 İGP
Rüzgarlı Gün: 75 İGP

Kalan İGP: 40
GM - Dimensio wrote:Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: D (1. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Tekniğin kullanımında harcanan enerji miktarı düşer.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: D (2. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Rakibe atılan yumruk sayısı 6’ya çıkar.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: D (3. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Rakibe verilen hasar kapasitesi artar.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: D (4. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Rakibe atılan yumruk sayısı 8’e çıkar.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: D (5. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Teknik başlangıcında gerekli olan duruş ortadan kaldırılarak, teknik herhangi bir duruş pozisyonu gerektirmeden uygulanabilir.
Peri Dokunuşu isimli tekniğe ilişkin geliştirmeler yukarıdaki gibidir. İmzanıza geçirebilirsiniz.
GM - Dimensio wrote:Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Rüzgarlı Gün
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: B (1. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Tekniğin kullanımında harcanan enerji miktarı düşer.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Rüzgarlı Gün
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: B (2. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Verilen nefesin fırtınaya dönüşme süresi azalır.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Rüzgarlı Gün
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: B (3. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Tekniğin uygulanması için alınan nefes miktarı azalır. Bu sayede normal bir nefes alınmayla teknik uygulanabilir hale gelir.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Rüzgarlı Gün
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: B (4. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Tekniğin etki mesafesi “Uzak” hale gelir. Bu yeni etki mesafesi içerisinde sınır noktalarına doğru tekniğin etkisinin azalma ihtimali bulunmaktadır.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Rüzgarlı Gün
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: B (5. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Dia, fırtına boyutuna ulaşmayan rüzgarı nefesiyle yönlendirebilir hale gelir.
Rüzgarlı Gün isimli tekniğe ilişkin geliştirmeler yukarıdaki gibidir. İmzanıza geçirebilirsiniz.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

12 Mar 2025, 12:05

Esther wrote: 08 Mar 2025, 02:25 Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Mutlak Olan
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: A (1. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Harcanılan enerji isteğe bağlı bir şekilde arttırılarak hissedilen korkunun yoğunluğu arttırılabilir.

Geliştirilmek İstenilen Tekniğin İsmi: Mutlak Olan
Geliştirme Sonrası Tekniğin Düzeyi: A (2. Düzey)
Geliştirmeye İlişkin Açıklama: Hissedilen korkunun derecesi kullanıcıyla aradaki mesafeye göre değişiklik gösterir. Kullanıcı ile fiziksel temasa geçildiği an korkunun en yoğun hissedildiği andır.
Teknik geliştirmek için yeterli olan puanlarınızın olduğunun imzanızda belirtilmesi halinde onaylanmıştır.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
Post Reply

Return to “Teknik Yaratım ve Geliştirme”