Gadiel - İblis

Post Reply
User avatar
Gadiel
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 198
Joined: 05 Jun 2023, 02:04

05 Jun 2023, 03:54

KÜNYE

İsim: SİSTEM
Cinsiyet: SİSTEM
Boy: SİSTEM
Kilo: SİSTEM
Tür: SİSTEM
Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: SİSTEM
Yatkın Olduğu Element:SİSTEM
Seviye: Razguk

PORTRE

Görünüm:
Image

Bembeyaz tüyleri, asil ve normal bir kurda göre heybetli duruşu ile sıradan bir kurt olmadığını durduğu yerden belli eden bir iblistir. Tüylerindeki ışıltılı tını, onu bir iblisten çok meleği andırır. Duru yüz ifadesi onu sert değil, ulu ve bilge gösterir.

Kişilik: SİSTEM


PROFİL

Varlık: SİSTEM
Güç: SİSTEM
Dayanıklılık: SİSTEM
Çeviklik: SİSTEM
Arun: SİSTEM
Duren: SİSTEM
İrade: SİSTEM


Yetenekler:
SİSTEM
Image
KARAKTER
KÜNYE
İsim: Gadiel (Gad’iil)
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 25
Boy: 1.72
Kilo: 70
Sınıflar: Sezici - Dengeli - Elementalist
İtibar: 7
Mevcut GP/AGP/İGP: AGP 10 / İGP 5
Mevcut Para: 3.000 Aclania Pulası

PROFİL
Güç: 7
Dayanıklılık: 7
Çeviklik: 7
İrade: 16
Zeka: 7

Aludir Statları
Görü: 10
Hakimiyet: 8
Mevcudiyet: 4

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
İBLİS
KÜNYE
İsim: Nuemsa (Hırçın Çocuk)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 172
Kilo: 26
Tür: Peri
Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: İllüzyon
Yatkın Olduğu Element: Işık – Doğa (Elemental)
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 7
Güç: 4
Dayanıklılık: 8
Çeviklik: 4
Arun: 13
Duren: 13
İrade: 5

YETENEKLER
Çaresiz Haykırış

TEKNİKLER
Kutsal Boynuz (A seviye)
Kör edici Işık (C seviye)
Peri Dokunuşu (D seviye)
Öfkeli Peri (C seviye)
Doğanın Yargısı (A-rank / Karakteristik teknik)

İBLİSİN ÜZERİNDE TAŞIDIĞI EKİPMANLAR/EŞYALAR
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

09 Jun 2023, 10:20

İblis Yaratım Kartı'nda yapılan güncelleme nedeniyle, iblis kartınızı değiştirmeniz mümkündür. Değiştirmek istediğiniz bir husus yoksa bunu belirten bir mesaj atmanız yeterlidir.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
Gadiel
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 198
Joined: 05 Jun 2023, 02:04

09 Jun 2023, 12:11

Değiştirmek istediğim bir husus yok, teşekkürler.
Image
KARAKTER
KÜNYE
İsim: Gadiel (Gad’iil)
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 25
Boy: 1.72
Kilo: 70
Sınıflar: Sezici - Dengeli - Elementalist
İtibar: 7
Mevcut GP/AGP/İGP: AGP 10 / İGP 5
Mevcut Para: 3.000 Aclania Pulası

PROFİL
Güç: 7
Dayanıklılık: 7
Çeviklik: 7
İrade: 16
Zeka: 7

Aludir Statları
Görü: 10
Hakimiyet: 8
Mevcudiyet: 4

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar
İBLİS
KÜNYE
İsim: Nuemsa (Hırçın Çocuk)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 172
Kilo: 26
Tür: Peri
Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: İllüzyon
Yatkın Olduğu Element: Işık – Doğa (Elemental)
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 7
Güç: 4
Dayanıklılık: 8
Çeviklik: 4
Arun: 13
Duren: 13
İrade: 5

YETENEKLER
Çaresiz Haykırış

TEKNİKLER
Kutsal Boynuz (A seviye)
Kör edici Işık (C seviye)
Peri Dokunuşu (D seviye)
Öfkeli Peri (C seviye)
Doğanın Yargısı (A-rank / Karakteristik teknik)

İBLİSİN ÜZERİNDE TAŞIDIĞI EKİPMANLAR/EŞYALAR
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

15 Jun 2023, 17:05

İsim: Nuemsa (Hırçın Çocuk)
Cinsiyet: Kadın
Boy: 172 cm.
Kilo: 26 kg.
Tür: Peri
Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: İllüzyon
Yatkın Olduğu Element: Işık – Doğa (Elemental)
Seviye: Razguk

PORTRE
Görünüm:
Görünümünde kuşkusuz ilk dikkat çeken şey, alnının ortasından yukarıya doğru uzanan siyah boynuzudur. Uzun çok açık pembe saç rengi saçları, hemen hemen aynı renk göz bebekleri ve kirpikleri vardır. Genellikle kalın kıyafetler giyer, ancak bu kıyafetleri bel bölgesi her zaman dar olur. Bir peri olmasına karşın görünümü daha insansı olup, bu şekilde boynuzu bulunan nadir perilerdendir.
Image
Image

Kişilik:
Nuemsa, genellikle yüzünde taşıdığı tebessümle iç ısıtan bir iblistir. Bir periye benzemeyen görünümü, onun en büyük yarasıdır. Bu nedenle kendisinin kişiliğini bu noktada ayırmak gerekir. Nuemsa’nın bir peri olduğunun kabul edilmesi halinde, insan sever, sevecen, cana yakın ve yardım etmeyi seven bir iblis profili çizmektedir. Telaşlı tavırları ve tez canlı davranışları başına iş açabilecek türden olsa bile, Nuemsa’ya ayrı bir hava katmaktadır. Bu bakımdan Nuemsa kendisini kabul edenler oldukça bağlı olur ve bu kişileri önemser. İnsanlarla iletişime girmeyi sever.

Nuemsa’nın bir peri olmadığının ima edilmesi dahi onun kişiliğinde ciddi değişikliklere neden olur. İlk olarak sevimli yüz hatları silinir ve yerine kızgınlıktan damarları beliren bir iblis görünümü yerleşir. Bu haliyle Nuemsa aksi, çekilmez, vurdumduymaz ve önemsemez bir tavra bürünür. İşin en kötü noktası ise, Nuemsa’nın bu tavrı bir şekilde benimsemesinin ardından onun eskiye dönüşünün çok güç gerçekleşmesidir. Bu durumda başkaca iblisleri ve özellikle insanları hor görmeye başlayan bir tutum takınan Nuemsa, insanı çileden çıkartabilecek davranışlara çekinmeden imzasını atar.

Nuemsa normal halinde savaşmadan sorunların çözülmesi arzulayan bir tutum içerisine girer. Gerek sevdiği insanların zarar görmemesi gerekse de savaşın gaddarlığına karşı her zaman olumsuz bir tutum takınır. Ancak iş tersine döndüğünde ve Nuemsa'nın bir peri olmadığı iddia edildiğinde, Nuemsa kendi başına bir savaş sebebine dönüşür. Bu halde zarar vermekten çekinmez ve bir perinin ne kadar acı verebileceği ile kendisinin de sonuna kadar bir peri olduğunu ortaya koymaya çalışır.


PROFİL
Varlık: 5
Güç: 2
Dayanıklılık: 4
Çeviklik: 2
Arun: 6
Duren: 7
İrade: 4

Yetenekler:
Çaresiz Haykırış
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

15 Jun 2023, 17:06

 ! Message from: GM - Naruto
İblis yukarıdaki GM mesajındaki şekliyle yaratılmıştır.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

22 Jun 2023, 15:23

Sistem Tarafından Yaratılan Teknikler
Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tamamen saldırı amacıyla kullanılan bu teknikle Nuemsa, iki elini açık bir göğüs hizasına getirir. Avuç içleri tamamen rakibine bakacak şekilde durur ve rakibin göğüs bölümüne eş zamanlı olarak hamle yapar. İki el art arda rakibe toplamda 4 yumruk atar. Her iki yumruğun da inmesi, normal bir yumruk hasarından daha fazla zarar meydana getirir ve kanama etkisi yaratabilir. Teknik bir kez kullanıldıktan sonra, tekrar aynı duruşla yeniden başlatılabilir. Teknik her kullanım başına enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Peri Görünümü
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale getirilmesiyle birlikte, Nuemsa hemen önünde bir adet tıpkı kendine ait bir görüntü var eder. Bu görüntü hareket edebilir ancak fiziksel, elemental veya illüzyon bazında hiçbir teknik yapamaz. Sadece bir illüzyondan ibaret olması, herhangi bir kişi, iblis veya cisimle etkileşim haline girmesini engeller. Teknik açık kaldığı sürece enerji harcar.

Tekniğin İsmi: Öfkeli Peri
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Nuemsa var olan tüm kudretini biriktirir ve bu sayede Nuemsa’ın gücünde gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Nuemsa’nın gücünü yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Aksi Peri
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte Nuemsa rakibini gözlemlemeye başlar. Rakibin kullandığı tekniklerin elementine göre Nuemsa, rakibin nezdinde bu elementin antisine sahip bir etki yaratmaya başlar. Bu görüntü tamamen rakip nezdinde oluşmakta olup, Nuemsa’nın tekniklerden hasar alması halinde normal şartlara göre verilen hasar görülür. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Doğal Alan
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olmasıyla birlikte, Nuemsa etki mesafesi içerisinde gözle görülmeyen bir daire yaratır. Bu daire içerisinde Nuemsa, istediği şekilde bitkiler oluşturabilir. Bu bitkiler, boyutlarına göre anlık var olabileceği gibi, daire sınırları içerisinde yukarıya doğru uzayan bitkilerin en tepe noktaya ulaşması 10 saniyeyi bulur. Nuemsa, aynı anda sadece bir bitki oluşturabilir ve teknik açık kaldığı süre zarfında artarda olacak şekilde bitkiler oluşturmaya devam edebilir. Ancak bir bitki oluşturulmadan bir diğer bitkinin oluşturulabilmesi mümkün değildir. Ayrıca, Nuemsa daha önce varlığına şahit olmadığı bitkileri oluşturamaz. Bunun yanında, Nuemsa tarafından varlığı bilinen bir bitki, olduğu şekilde farklı bir halde oluşturulabilir. Teknikle oluşturulan bitkiler daire sınırlarını geçemez. Teknik açık olduğu süre zarfında enerji götürür. Tekniğin sonlanmasıyla birlikte oluşturulan tüm bitkiler anında çürür.

Doğa elementinin ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Peri Salınımı
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin uygulanmasıyla birlikte Nuemsa herhangi bir uzvunun şeklini değiştirebilir veya kendisine yoktan bir uzuv yaratabilir. Yaratılacak uzuv, ancak Nuemsa’nın boyutları kadar olabilir. Yaratılan bu uzun teknik açık kaldığı sürece yok olmaz ve bu uzuvla rakibe verilen hasarlar normal teknik statüsünde değerlendirilir. Teknik sadece görüntüden ibaret olduğu için fiziksel hasar vermez veya fiziksel savunmalarda kullanılamaz. İllüzyon konusunda yetenekli olan iblisler tarafından, Nuemsa’nın yarattığı uzvun gerçek olmaması fark edilebilir.

Tekniğin İsmi: Kutsal Boynuz
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, Nuemsa rakibine odaklanır ve sahip olduğu tüm gücüyle rakibine doğru koşmaya başlar. Nuemsa bu teknikte sadece saldırıyı amaçlar ve hedefine ulaşmak için dayanıklılığı da artar. Nuemsa’nın tüm odağını koşmaya ve saldırıya vermesi, onun sahip olduğu statlarına bakılmaksızın kendisini oldukça hızlı ve güçlü hale getirir. Teknik, Nuemsa’nın rakibine boynuzunu indirmesiyle sonlanır. Teknik sonucunda rakibin hasar alması halinde, ölümcül bir yara oluşturması kuvvetle muhtemeldir. Teknik, delme ve kanama etkileri bırakabilir. Ancak tekniğin isabet oranı düşüktür. Bunun yanında, tekniğin sonlandığında Nuemsa’nın dayanıklılığında ciddi bir düşüş görülür.

Tekniğin İsmi: Var Olmayan Saldırı
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
TTekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olmasıyla birlikte, Nuemsa rakip tarafından görünmeyen bir boynuz yaratır ve bu boynuzla rakibine saldırır. Yaratılan boynuz ancak 1 metre uzunluğuna kadar olabilir. Yaratılan boynuz teknik açık kaldığı sürece yok olmaz, rakip tarafından görünmez ve bu boynuzla rakibe verilen hasarlar normal teknik statüsünde değerlendirilir. Teknik sadece görüntüden ibaret olduğu için fiziksel hasar vermez veya fiziksel savunmalarda kullanılamaz. İllüzyon konusunda yetenekli olan iblisler tarafından, Nuemsa’nın yarattığı boynuzun gerçek olmadığını fark edilebilir.

Tekniğin İsmi: Perinin Dileği
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: S Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesiyle birlikte Nuemsa etki mesafesi içerisinde hayali bir orman yaratır. Bu orman içerisinde yaralı olan iblisler veya kişiler, Nuemsa’nın dileğini duyarak iyileşmeye başlar. Nuemsa, iyileştirmek istediği iblis veya kişiyi kendisi belirleyebileceği gibi, orman içerisindeki herkesin iyileşmesini de sağlayabilir. Ancak bir hedef seçilmesi halinde, iyileşme hızı belirgin bir şekilde artar. Alana dair yapılan iyileştirmeler ise daha yavaş gerçekleştir. Hedef belirlenmesi halinde ufak bir yaranın iyileştirilmesi 1 saniye, tek bir kırık boyutundaki iyileştirme 10 saniye, ölümcül boyuttaki yaralanmalar ise yarım dakika sürebilir. RP içerisinde iyileştirmelerin süresine ilişkin ayrıca bilgilendirme yapılır.

Teknik açık kaldığı süre zarfında enerji götürür ve teknik açık olduğu sürece Nuemsa herhangi bir elemental veya illüzyon tekniği kullanamaz.

Tekniğin İsmi: Peri Masalı
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: SS Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesiyle, Nuemsa etki mesafesi içerisinde aydınlık bir boyut yaratır. Bu boyut içerisinden çıkmak veya boyut içerisine girmek mümkündür. Bu yaratılan boyutta Nuemsa, hedef kişi veya iblis açısından, iradeleri doğrultusunda tamamen dokunulamaz görülür. Ancak tekniğin esas etkisi, Nuemsa’nın sözlerinin hedef kişi ve iblisler için karşı konulamaz bir etki yaratmasıdır. Teknik açık kaldığı süre içerisinde enerji götürür. Nuemsa bu tekniği kullandığı sürede herhangi bir elemental veya illüzyon tekniği kullanamaz. İllüzyon konusunda yetenekli iblisler tarafından tekniğin fark edilmesi oldukça güçtür.

Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

25 Sep 2024, 16:21

İblis Tarafından Bilinen Teknikler

Peri Dokunuşu
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tamamen saldırı amacıyla kullanılan bu teknikle Nuemsa, iki elini açık bir göğüs hizasına getirir. Avuç içleri tamamen rakibine bakacak şekilde durur ve rakibin göğüs bölümüne eş zamanlı olarak hamle yapar. İki el art arda rakibe toplamda 4 yumruk atar. Her iki yumruğun da inmesi, normal bir yumruk hasarından daha fazla zarar meydana getirir ve kanama etkisi yaratabilir. Teknik bir kez kullanıldıktan sonra, tekrar aynı duruşla yeniden başlatılabilir. Teknik her kullanım başına enerji götürür.

Öfkeli Peri
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Nuemsa var olan tüm kudretini biriktirir ve bu sayede Nuemsa’ın gücünde gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Nuemsa’nın gücünü yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Kör Edici Işık
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olması için Nuemsa boynuzunun uçunda bir ışık süzmesi yaratır ve bu ışığa yoğunlaşır. Bu yoğunlaşmayla birlikte ışık süzmesi bir küre formuna dönüşmeye başlar. Oluşan kürenin uygun hale gelmesiyle birlikte, küreden parlak ve yoğun bir ışık yayılmaya başlar. Bu yayılan ışık, yoğunluğu nedeniyle gözleri geçici olarak kamaştırabilir ve bir bakışta görmeyi engelleyebilir. Nuemsa odağını sürdürdüğü sürece ışık yayılmaya ve etkilerini göstermeye devam eder. Nuemsa'nın bir şekilde odağının kaybolması veya odağını isteyerek kesmesiyle birlikte, ışığın yoğunluğu da yoğunlaşma oranına bağlı kalarak azalmaya başlar. Tekniğe maruz kalan kişileri görme yetileri ışığın kaybolmasına bağlı olarak tekrar normal haline dönmeye başlar. Tekniğin aktif olduğu süre zarfında, Nuemsa yoğunlaşmasını engelleyecek herhangi bir aksiyon alamaz ve herhangi bir teknik kullanamaz. Tekniğin bir şekilde sonlanmasının ardından, oluşan küre yok olacağından, tekniğin tekrar aktif olabilmesi için Nuemsa'nın yoğunlaşması sürecine en başından başlaması gerekir. Hedef içerisindekiler tarafından tekniğin bir illüzyon olduğunun anlaşılması halinde, teknik kendiliğinden sonlanır.

Işık elementinin psişik tekniklere karşı dezavantajlı durumu yanında, RP içi etmenlerle ışık elementini dezavantajları görülebilir.

Kutsal Boynuz
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, Nuemsa rakibine odaklanır ve sahip olduğu tüm gücüyle rakibine doğru koşmaya başlar. Nuemsa bu teknikte sadece saldırıyı amaçlar ve hedefine ulaşmak için dayanıklılığı da artar. Nuemsa’nın tüm odağını koşmaya ve saldırıya vermesi, onun sahip olduğu statlarına bakılmaksızın kendisini oldukça hızlı ve güçlü hale getirir. Teknik, Nuemsa’nın rakibine boynuzunu indirmesiyle sonlanır. Teknik sonucunda rakibin hasar alması halinde, ölümcül bir yara oluşturması kuvvetle muhtemeldir. Teknik, delme ve kanama etkileri bırakabilir. Ancak tekniğin isabet oranı düşüktür. Bunun yanında, tekniğin sonlandığında Nuemsa’nın dayanıklılığında ciddi bir düşüş görülür.

Doğanın Yargısı (Karakteristik Teknik)
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: A
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: "Doğanın Yargısı" tekniği, kullanıcın ayaklarının veya ellerinin zemine temas etmesiyle, yere temas eden bölgeden başlayarak yer altından yeni kökler yaratmasına olanak tanır. Bu, kullanıcının çevresindeki doğal bitki örtüsünden bağımsız olarak, iblisin büyü enerjisini kullanarak topraktan yeni kökler çıkarabilmesi anlamına gelir. Yeni kökler, zemine temas eden bölgeden aldığı büyü enerjisiyle beslenerek, anında oluşur ve istenilen şekilde yönlendirilebilir. Köklerin oluşumunun ardından hedef bölgeye ulaşması, Nuemsa ile hedef arasındaki mesafeye göre değişkenlik gösterir. Fakat köklerin büyüyebilmesi için zeminin uygun olma şartı devam etmektedir. Tekniğin ilk düzeylerinde kullanıcı beton bir zemin üzerinde kök yaratamazken, düzey ilerledikçe ve kullanıcı tekniği üzerinde kontrol sağladıkça betonun altındaki zemine erişebilecek düzeye gelebilir ilerde.

Bu yetenek sayesinde kullanıcı, kontrolü altındaki kökleri sadece büyütmekle kalmaz, aynı zamanda bu köklerin fiziksel özelliklerini önemli derecede artırır. Kökler, esneklik, hız, delicilik, kesinlik ve direnç açısından geliştirilir ve bu sayede düşmanları hızla yakalayıp, sıkıca tutabilir, öte yandan bir mızrak veya bir kılıç misali delici ve kesici saldırılara olanak sağlayabilir. Kökler ayrıca, zehirli dikenlerle donatılmıştır; bu dikenler temas halinde düşmanları zayıflatan bir toksin salgılar. Köklerin zehirli dikenlerle donatılması, tamamen Nuemsa'nın inisiyatifinde olup, Nuemsa dilerse kökleri zehirli dikenler olmadan oluşturabilir. Ancak köklerin zehirli dikenler barındırması, ayrıca enerji sarfına ve başkaca dezavantajlara neden olur.

Kullanıcı düşmanların yerini belirledikten sonra, zeminin altından hızla uzanan ve zehirli dikenlerle kaplı kökler büyütür. Bu kökler, hedeflere doğru sivri uçlarla saldırır, kesikler açabilir ve temas ettikleri canlıları zehirleyebilir. Zehir, yavaş etkili bir paralitik etkiye sahiptir, bu da düşmanların hareket kabiliyetini kısıtlar ve onları savunmasız bırakır.

Kök ve Diken Özellikleri:
Kök Boyutları ve Esneklik: Kökler, 2 ila 5 metre uzunluğunda büyüyebilir ve kalınlıkları 5 ila 25 cm arasında değişebilir. Esnek yapıları sayesinde çevik hareketler ve darbeleri absorbe etme kabiliyetine sahiptirler. Tekniğin düzeyi ilerledikçe bu oranlar artabilir.

Diken Yoğunluğu ve Boyutları: Her kökte yaklaşık 30 ila 50 arası diken bulunur. Dikenlerin boyutları 5 ila 10 cm arasında değişebilir ve yoğunluğu kökün kullanıldığı göreve göre ayarlanabilir. Dikenlerin boyutu veya işlevselliği tekniğin düzeyi ile orantılı bir şekilde artar.

Köklerin Kalkana Dönüşüm Süresi: Köklerin bir kalkana dönüşmesi, kullanıcının enerjisini ve komutunu almasından itibaren 3 ila 10 saniye arasında gerçekleşir. Bu süre, genel olarak Nuemsa'nın odaklanmasına ve RP içi faktörlere göre belirlenir. Ancak kökler halihazırda saldırı veya başkaca bir amaç için kullanılmış olması halinde, kalkan oluşumu gerçekleştirilemez. Aynı şekilde, halihazır mevcut bir kalkanın bulunması halinde ise, saldırı veya başkaca bir amaçla kökler kullanılamaz.

Kalkanın Esnekliği ve Şekillendirilmesi: Kullanıcı, oluşturduğu kökleri bir örgü gibi bir araya getirerek bir kalkan şeklini aldırabilir. Bu kalkanı kökleri kontrol ederek istediği yöne esnetebilir, kökleri esnetebilme oranına göre örgü haline gelmiş köklere imkan dahilinde çeşitli şekiller verebilir. Kalkanın şekillendirilmesi, kullanıcı tarafından enerji kontrolü ile anlık olarak gerçekleştirilir ve istenilen form, savaşın dinamiklerine uygun olarak ayarlanabilir. Kalkan, çeşitli geometrik şekillere bükülebilir ve bunun için gereken süre, değişiklik yapılan şekil ve boyut kompleksitesine göre değişkenlik gösterir.

Kalkan Boyutları ve Ayarlanabilirlik: Kalkanın boyutu köklerin boyutu ile orantılıdır. Kullanıcının örgü haline getirdiği köklerin sıkılığına ve yoğunluğuna göre değişebilmektedir. Daha küçük bir boyutta sık halde örülmüş bir kök kalkan çok daha dayanıklı olacakken daha geniş bir alanı kapsayan kalkan daha az sıklık ile örüleceği için dayanıklığı daha az olacaktır. Bu tekniğin düzeyi artıkça azalacak bir dezavantajdır.

Dezavantajları:
• Yüksek Enerji Gereksinimi: Doğanın Yargısı, kullanıcının büyük miktarda enerji tüketmesini gerektirir. Teknik kullanıldıktan sonra kullanıcı, enerjisinin büyük bir kısmını kaybeder, bu da onu bir süreliğine savunmasız bırakır.
• Zemin Kısıtlamaları: Teknik, yalnızca doğal toprak zeminler üzerinde etkilidir. Beton gibi yapay zeminlerde kökler büyüyemez ve kontrol edilemez. Bu dezavantaj tekniğin düzeyi arttıkça yok olabilir.
• Kontrol Zorluğu: Köklerin geliştirilmiş fiziksel özellikleri, onları kontrol etmeyi zorlaştırabilir. Yanlış kullanıldığında, müttefikleri de yakalayabilir veya zarar verebilir.
• Sınırlı Süre ve Bekleme Süresi: Teknik, maksimum on dakika süreyle aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Tekniğin sonlanmasıyla birlikte, Nuemsa tarafından yaratılan tüm kökler tekrar temas noktasından Nuemsa'ya döner ve geriye herhangi bir kök kalmaz.
• Zehir etkisi: Nuemsa'nın kökleri dikenli bir şekilde kullanması ve dikenlerdeki zehrin çıkartılmaması halinde, köklerin zehirli bir şekilde Nuemsa'ya dönecek olması, Nuemsa'nın kan akışını etkiler ve zehrin tüm etkileri Nuemsa'da görülmeye başlar. Bu etki, tekniğin düzeyi arttıkça gelişebilir veya ortadan kalkabilir.

0.Düzey Teknik Özellikleri;
• Köklerin kalitesi tekniğin düzeyi ile orantılıdır. 0. Düzey teknik ile üretilen kökler 100 üzerinden 20 seviyesinde olarak yorumlanabilir. Öte yandan oluşturulan köklerin boyutu 0. Düzeyde 2-5 metre aralığındadır. Düzey arttıkça bu boyutlar artabilir. Nuemsa'nın her bir kök üretimi enerji sarfiyatına neden olur. Bu nedenle, birden fazla kökün üretilmeye başlanması halinde, köklerin sahip olduğu etkilerde azalma gözlemlenebilir. Ancak odaklanma ve yoğunlaşma gibi hususlar ile RP içi faktörler dikkate alınarak, bu etki azalması hususunda değişkenlikler olabilir. Bu haliyle, Nuemsa'nın üretebileceği kök sayısının herhangi bir sınırı bulunmasa dahi, kök sayısının artmasının kök kalitesini etkilemesi nedeniyle, üretilen köklerin sayısının kontrol altında tutulması gerekebilir. Bu etki, tekniğin düzeyi arttıkça değişebilir veya gelişebilir.
• Zemin kısıtlamaları düzey arttıkça azalabilir. Tekniğin düzeyi yükseldikçe beton zeminlerde bile kökler çıkartılabilir, kullanıcı beton zeminlerin altındaki toprakta kök yetiştirebilir.
• 10 dakika aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Düzey arttıkça bu süreler artabilir ve azalabilir.
• Kalkanın kalitesi ve köklerin şekil alma kapasitesi tekniğin düzeyi ile doğru orantılıdır. Düzey artıkça köklerin kalitesi artacağı için kalkanın kalitesi de doğrudan etkilenecektir. 0.Teknik düzeyinde kökler en düşük seviyede şekil alacak yapıdadırlar ve çok basit şekiller alabilir. (üçgen ve benzeri) Teknik düzeyi ilerledikçe kökler daha karmaşık şekillere bürünebilirler.
• Tekniğin 0. Düzeyinde dikenlerin sayısı ve zehri en minimal düzeydedir. Yetişkin bir Aludir’in bu dikenlerin zehrinden etkilenebilmesi için üst üste çok fazla diken tarafından kesikler almalıdır. 0. Teknik düzeyinde dikenler direkt deri ve basit kumaşlar üzerinden kesik atabilecek seviyedelerken, ilerleyen düzeylerde bir zırhı bile aşabilecek seviyeye gelebilir. Aynı zamanda dikenlerin sayısı 2 metrelik bir kökte 30 iken, 5 metrelik bir kökte sayısı 50’dir. Bu durum 0. Düzey için geçerli olup, düzey arttıkça sayıları da artabilir. Zehrin seviyesi geliştirilebilir.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
Post Reply

Return to “Onaylanan İblisler”