Zenahpuryu - İblis

Post Reply
User avatar
Zenahpuryu
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 297
Joined: 17 May 2022, 20:29

17 May 2022, 21:33

KÜNYE
İsim: Shyrlonay (Hayatın Yok Edicisi anlamına gelen bir isimdir)

Cinsiyet: Erkek

Boy:
1.10

Kilo: 90

Tür: Ejderha

Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: Elemental

Yatkın Olduğu Element: Metal - Işık

Seviye: Razguk

PORTRE
Görünüm: Shyrlonay, mavi bir deriye sahip, ejderhaların korkutucu görünümü yerine oldukça tatlı bir görünüm sunan bir iblistir. Bunun sebeplerinden birkaçı, henüz tam olarak çıkmamış ve keskinleşmemiş boynuzları, vücuduna oranla oldukça büyük duran kafası, büyük, mavi gözlere ve büyük bir ağza sahip olmasıdır. Bu görünümüyle bebek bir ejderhayı andırır. Kuyruğu kısadır, ellerinin ve ayaklarının kısa olduğu gibi. Burnundan aşağıya doğru, ağzından çenesine doğru inen beyaz düz bir lekesi vardır. Ufak ellere sahip olan Shyrlonay, aynı zamanda henüz tam keskin dişlere sahip değildir.

Görünüm


Kişilik:

Shyrlonay, tam bir bebek gibi davranıyor. Onun kişiliğini açıklamak biraz zor olsa da, elimden geleni deneyeceğim. Tam olarak ben de çözebilmiş değilim onu. Ama o benim dostum, bunda eminim. Tabi, kendi türüne nazaran bakarsak onların özelliklerini taşıyor olması, beni dost olarak görmediği anlamına geliyor olabilir. Ama merak etmeyin, biz onunla çok iyi birer ikili olacağız!

Genç dostum, gördüğü ilgi çekici hayvanların veya böceklerin peşinden koşturmayı çok seviyor. Onların peşinden koştururken garip garip sesler çıkarıyor, onlar durduğunda onları inceliyor, bazılarını biraz inceledikten sonra öldürüyor. Birkaçından kaçtığına da şahit oldum, onların hareketlerinden çekinerek kaçındı. Sonrasında geri koşturup tekrardan öldürdü. Sanırım kendi türünden taşıdığı özellikler ve kişiliği arasında arada kopmalar yaşıyor. Kısacası, diğer hayvanları tanımayı ve onların peşinden koşturup onları öldürmeyi seviyor. Sanırım onların bulunduğu ortamı fethediyor.

Shyrlonay, bebek gibi davransa da türünün özelliklerini yansıtıyor. Düşmanlarına karşı oldukça acımasızdır, ama bebek gibi olduğu için savaşırken her zaman ağlamaya başlar. Hatta, beni bu durumda hiç dinlemiyor. Bazen ona dur desem de Shyrlonay ağlıyorsa, onu durdurmak imkansızdır. Sanırım o an içinde duygu seline kapılıyor. Dövüştüğünde sonuna kadar dövüşür, türünün bu özelliğini iyi bir şekilde yansıtır ancak her zaman hüngür hüngür ağlamaya başlar. Dövüşmesi bittikten sonra pek hoşlanmasa da sarılırım ona genelde. Ağlamasını istemiyorum, minik dostumu daha güçlü görmek istiyorum! Ama sanırsam o, bu şekilde başa çıkıyor. Sulugöz...

Minik dostum, aynı türü gibi kendi kudretine gerçekten çok önem veriyor. Ama, bu durum çok farklı. Onun huyuna gitmezsem, bana küsüyor. Bu küsme basit bir küsme değil, bildiğiniz yere oturuyor, kollarını göğsünde bağlıyor ve gözlerini kapatıyor. Aynı türü gibi, sadakat duygusu pek gelişmiş değil, hatta bir bebek olduğu için bu durum daha çok fark ediliyor. Bu durumda her zaman onun huyuna gitmem gerekiyor, ona kudretini, gücünü hissettirmem gerekiyor. Bunu yapmak biraz uğraştırıyor tabi, çünkü onun etrafında dönmek zorunda kalıyorum. Yüzüne doğru yaklaştığımda bir anda ayaklarıyla yönünü değiştirip gene bana sırtını dönüyor. Bana küstüğü zaman onu yerinden bile kaldıramazsınız. Nerede, ne durumda olduğumuz fark etmez, bir anda küsebiliyor. Ama onunla uğraşmayı ve gönlünü almayı çok seviyorum çünkü o benim minik dostum!

PROFİL
Varlık: 7
Güç: 4
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 5
Arun: 3
Duren: 2
İrade: 3


Yetenekler:
Korkulu Bakış
Image

KÜNYE
İsim: Zenahpuryu
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 20
Boy: 1.98
Kilo: 98
Sınıflar: Toplayıcı - Saldırgan - Savaşçı
Mevcut GP/AGP/İGP: 0 GP / 0 AGP / 5 İGP
Mevcut Para: 13250
İtibar: 8

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 10
İrade: 15
Zeka: 8

Aludir Statları
Görü: 11
Hakimiyet: 6
Mevcudiyet: 7

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Şarap Matarası (1 Litre Bal Şarabı)
KÜNYE
İsim: Shyrlonay
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.10
Kilo: 90
Tür: Ejderha
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 13
Güç: 6
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 5
Arun: 8
Duren: 2
İrade: 9

YETENEKLER

Korkulu Bakış

TEKNİKLER

Metal Ejderinin Öfkesi (5. Düzey)
Metal Ejderinin Onuru (1. Düzey)
Keskin Metal
Metal Hükümdarının Silüeti
Hükümdar (0. Düzey)

İBLİSİN ÜZERİNDE TAŞIDIĞI EKİPMANLAR/EŞYALAR
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

21 May 2022, 21:55

İblis yaratılmıştır.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
Zenahpuryu
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 297
Joined: 17 May 2022, 20:29

08 Jun 2023, 16:12

Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: SİSTEM
Yatkın Olduğu Element: Metal
Image

KÜNYE
İsim: Zenahpuryu
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 20
Boy: 1.98
Kilo: 98
Sınıflar: Toplayıcı - Saldırgan - Savaşçı
Mevcut GP/AGP/İGP: 0 GP / 0 AGP / 5 İGP
Mevcut Para: 13250
İtibar: 8

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 10
İrade: 15
Zeka: 8

Aludir Statları
Görü: 11
Hakimiyet: 6
Mevcudiyet: 7

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Şarap Matarası (1 Litre Bal Şarabı)
KÜNYE
İsim: Shyrlonay
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.10
Kilo: 90
Tür: Ejderha
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 13
Güç: 6
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 5
Arun: 8
Duren: 2
İrade: 9

YETENEKLER

Korkulu Bakış

TEKNİKLER

Metal Ejderinin Öfkesi (5. Düzey)
Metal Ejderinin Onuru (1. Düzey)
Keskin Metal
Metal Hükümdarının Silüeti
Hükümdar (0. Düzey)

İBLİSİN ÜZERİNDE TAŞIDIĞI EKİPMANLAR/EŞYALAR
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

09 Jun 2023, 10:22

İblis Yaratım Kartı'nda yapılan güncelleme nedeniyle, "Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı" ve "Yatkın Olduğu Element" tercihlerinizi değiştirmeniz mümkündür. Değiştirmek istediğiniz bir husus yoksa bunu belirten bir mesaj atmanız yeterlidir.
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
Zenahpuryu
Aclanian Aludir
Aclanian Aludir
Posts: 297
Joined: 17 May 2022, 20:29

09 Jun 2023, 19:18

Bir sıkıntı bulunmamaktadır.
Image

KÜNYE
İsim: Zenahpuryu
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 20
Boy: 1.98
Kilo: 98
Sınıflar: Toplayıcı - Saldırgan - Savaşçı
Mevcut GP/AGP/İGP: 0 GP / 0 AGP / 5 İGP
Mevcut Para: 13250
İtibar: 8

PROFİL
Güç: 10
Dayanıklılık: 10
Çeviklik: 10
İrade: 15
Zeka: 8

Aludir Statları
Görü: 11
Hakimiyet: 6
Mevcudiyet: 7

Karakterin Üzerinde Bulunan Ekipmanlar/Eşyalar

Şarap Matarası (1 Litre Bal Şarabı)
KÜNYE
İsim: Shyrlonay
Cinsiyet: Erkek
Boy: 1.10
Kilo: 90
Tür: Ejderha
Seviye: Razguk

PROFİL
Varlık: 13
Güç: 6
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 5
Arun: 8
Duren: 2
İrade: 9

YETENEKLER

Korkulu Bakış

TEKNİKLER

Metal Ejderinin Öfkesi (5. Düzey)
Metal Ejderinin Onuru (1. Düzey)
Keskin Metal
Metal Hükümdarının Silüeti
Hükümdar (0. Düzey)

İBLİSİN ÜZERİNDE TAŞIDIĞI EKİPMANLAR/EŞYALAR
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

16 Jun 2023, 11:16

Sistem Tarafından Yaratılan Teknikler
Tekniğin İsmi: Ejderha Pençesi
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tamamen saldırı amacıyla kullanılan bu teknikle Shyrlonay, iki elini açık bir halde sağ elini kafa, sol elini ise karın boşluğu hizasına getirir. Avuç içleri tamamen rakibine bakacak şekilde durur ve rakibin göğüs bölümüne eş zamanlı olarak hamle yapar. Yukarıda olan sağ el sol elin bulunduğu bölgeye, sol el ise sağ elin bulunduğu bölgeye doğru hareketlenir. Her iki pençenin de inmesi, normal bir pençe hasarından daha fazla zarar meydana getirir ve kanama etkisi yaratabilir. Teknik bir kez kullanıldıktan sonra, tekrar aynı duruşla yeniden başlatılabilir. Teknik her kullanım başına enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Metal Yumruk
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale getirilmesiyle birlikte, Shyrlonay bir pençesinin üzerini birkaç saniye içinde kalın olmayan bir metal levha ile kaplar. Bu sayede normal pençe darbelerinin etkisi daha fazla olur. Alınan darbenin gücüne göre pençeyi kaplayan metal levha parçalanabilir. Teknik yalın haliyle ancak bir ele uygulanabilir. Teknik uygulandığı süre zarfında enerji götürür. Metalin parçalanması veya teknik sonlandırılmasından sonra, tekrar kullanılabilir.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Güçlenen Ejderha
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Shyrlonay gücünde gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Shyrlonay gücünü yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Metal Çiviler
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte Shyrlonay, parmaklarının ucunu metal ile kaplar ve ardından bu metal parçalarını rakibine fırlatır. Metal parçaları, fırlatıldığı doğrultuda oldukça hızlı hareket eder. Metal parçalar, yaklaşık yetişkin bir insan parmağının yarısı uzunluğunda; genişlik olarak ise bir insan parmağı kalınlığındadır. Her bir metal parçasının delici özelliği bulunmaktadır. Ancak bu noktada rakibin dayanıklılığı önem teşkil etmektedir. Tek seferde 10 tane metal parçası fırlatılabilir ve sonrasında tekniğin tekrar uygulanması gerekir. Teknik aktif olduktan hemen sonra kullanılmalıdır. Aksi halde metal parçaları Shyrlonay’ın parmaklarından düşer.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Metal Mızrak
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi - Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olmasıyla birlikte, Shyrlonay bir pençesinin tüm parmaklarını bir araya getirir ve tırnakları metal bir şekilde uzamaya başlar. Yaklaşık 5 saniye boyunca uzayan tırnaklar, sonundan 1.5 metre uzunluğunda ve 10 santimetre çağında metalden bir mızrak haline gelir. Bu mızrak, sıradan bir mızrağa göre daha sağlamdır.

Mızrak, doğrudan diğer elle kullanılabileceği gibi, fırlatılarak da kullanılabilir. Bu kullanım şeklinde Shyrlonay, mızrağı tuttuğu eliyle mızrak arasında ince ve gevşek bir metalden bağ kurabilir. Bu metal parçası oldukça ince olmasına rağmen gözle görülebilir. Bu yüzden kopartılması mümkün olabilir. Ancak bu metal sayesinde Shyrlonay fırlattığı mızrağı geri çekebilir. Shyrlonay’ın mızrağı geri çekmesi, en uzak mesafeden 5 saniye kadar sürer. Mızrağın bu şekilde kullanılması halinde Shyrlonay teknik açık olacağı için başkaca bir elemental veya illüzyon tekniği kullanamaz.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Ejderhanın Silüeti
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin uygulanmasıyla birlikte, Shyrlonay olduğu yerde durmaya başlar ve bulunduğu noktada kendisine benzeyen bir görüntü yaratır. Görüntü, teknik aktif kaldığı ve Shyrlonay hareket etmediği sürece giderek büyüyerek devam eder. Bu sayede Shyrlonay devasa bir ejderha görünümüne dahi kavuşabilir. Oluşan görüntünün büyümesi Shyrlonay’ın hareket etmesiyle son bulur ve Shyrlonay tekrar durduğunda görüntü büyümeye devam etmez. Teknik uygulandığı süre boyunca görünür olur. Teknik sonlandığında görüntü tamamen kaybolur. Tekniğin kullanıldığı süre zarfında Shyrlonay herhangi bir element veya illüzyon tekniği kullanamaz. Shyrlonay yapacağı saldırılar, görüntüden bağımsız bir şekilde kendi statlarına göre hasar verir. İllüzyon konusunda yetenekli olan iblisler tarafından, Shyrlonay’ın yarattığı görüntü fark edilebilir.

Tekniğin İsmi: Keskin Metal
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmadan önce Shyrlonay derin bir nefes alır ve ardından bu nefesi sert bir şekilde bırakmaya başlar. Shyrlonay nefesini üflemeye başladığı anda, etki mesafesi içerisinde bir rüzgar dalgası başlar. Ancak tekniğin esas noktası, bu rüzgar dalgası içinde bulunan ve gözle görülmesi pek de mümkün olmayan yüzlerce ince metal parçasıdır. Küçük bir jilet keskinliğinde olan bu metal parçaları, rakiplerine belli bir hedef olmaksızın savrulur. Tekniğinin kanama yaratma ihtimali bulunmaktadır. Teknik maksimum 10 saniye kadar sürer ve ardından sonlanır.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Metal Kalkanı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
TTekniğin Etki Mesafesi:Sınırsız
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olmasıyla birlikte, Shyrlonay’ın bedeninin üzerinde metal levhalar oluşmaya başlar. Yaklaşık 10 saniye içerisinde Shyrlonay’ın tüm vücudu kalın bir metal levhayla kaplanır. Bu sayede Shyrlonay birçok güçlü saldırıdan korunma imkanı bulur. Metal levhanın kalınlığı Shyrlonay’ın hareket kabiliyetini ve hızını oldukça etkiler. Teknik açık kaldığı süre zarfında Shyrlonay başkaca bir elemental veya illüzyon tekniği kullanamaz.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Ejderhanın Öfkesi
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: S Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi için Shyrlonay ilk olarak iki elinin avuç içlerini hedefine doğru açık tutar. Pençelerini kıvırarak duruşunu tamamlamasının ardından Shyrlonay saldırısına başlamak için beklemeye koyulur. Shyrlonay pozisyonunu almasının ardından yerinden hiç kıpırdamaz ve kendisine gelen saldırılara karşı korunmaz. Tüm bu süre zarfında öfkesini tutan Shyrlonay, doruk noktasına ulaştığında rakibine iki eliyle gerilerek vurur. Tüm öfkesini bu vuruşta kullanan Shyrlonay, rakibine ölümcül bir hasar verir. Teknik kanama yaratma ve parçalanma etkisi yaratır.

Tekniğin İsmi: Ejderhanın Gazabı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: SS Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesiyle, Shyrlonay pençelerindeki tırnaklarından gözle görülmesi pek de mümkün olmayan ince metal ipler oluşturur. Bu metal ipler, etki mesafesi içerisinde Shyrlonay tarafından kullanılabilir. Rakibi bağlama, etkisiz hale getirme veya rakibe saldırma amaçlı olarak kullanılan iplerin fark edilmesi halinde dahi kopartılması çok zordur. Teknik yalın haliyle kullanılırken iplerin kalınlıkları değiştirilemez. Teknik açık olduğu sürece enerji götürür. Bu teknik aktifken Shyrlonay başka herhangi bir teknik kullanamaz. Tekniğin sonlanmasından sonra metal ipler Shyrlonay’ın pençesine geri döner.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
User avatar
GM - Dimensio
Game Master
Game Master
Posts: 1852
Joined: 31 Jan 2022, 13:20

25 Sep 2024, 16:04

İblis Tarafından Bilinen Teknikler

Metal Ejderinin Öfkesi
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı:Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi:Yakın
Tekniğin Açıklaması: Shyrlonay, kısa bir süre odaklandıktan sonra elementini sırtının bel noktasında yoğunlaştırır. Kısa bir süre sonrasında, yoğunlaştırdığı noktadan yaklaşık 2 Metre uzunluğa sahip, istediği gibi hareket ettirebildiği bir kuyruk çıkartır. Bu kuyruk tamamen metaldendir ve uçları oldukça keskin bir yapıya sahiptir. Bu kuyruk Shyrlonay’ın isteği doğrultusunda hareket ettirilebilir, yeteneğin kullanılabildiği mesafede rakibe zarar vermek için kullanılabildiği gibi, sert yüzeyi sayesinde savunma yapmak için de kullanılabilir. Belinin sağ kısmında bulunan bu kuyruk sağ taraflara doğru daha rahat savrulabilecek, hareket ettirilebilecekken aynı rahatlık sol tarafa doğru hareket ettirildiğinde beklenmez.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Yakın mesafe tekniktir. Kendi uzunluğunun ötesine gitme ihtimali (geliştirilmediği sürece) yoktur. 2 metre boya, 40cm ene sahiptir.


Görseldeki gibi gözükmektedir;

Image


1. Düzey Geliştirme: Shyrlonay, biraz daha çalışmadan sonra belinin sol tarafında aynı özelliklere sahip ikinci bir kuyruk çıkarma imkanına sahip olmuştur. Özellikleri tamamen aynıdır. İki kuyruk birbirinden bağımsız şekilde hareket ettirilebilir.

2. Düzey Geliştirme: Geliştirmeyle çıkan kuyrukların ucu delici bir haldeyken, kenarları da keskinlik kazanır. Kuyrukların keskinlikleri kanama etkisi yaratabilir.

3. Düzey Geliştirme: Shyrlonay, biraz daha çalışmadan sonra belinin sağ tarafının üstünde üçüncü bir kuyruk çıkarma imkanına sahip olmuştur. Özellikleri tamamen aynıdır. Üç kuyruk birbirinden bağımsız şekilde hareket ettirilebilir. Shyrlonay'ın 3. kuyruğu çıkarması halinde, yarattığı acı hissi nedeniyle varlık ve dayanıklılık statlarında düşüş görülebilir.

4. Düzey Geliştirme: Shyrlonay, biraz daha çalışmadan sonra belinin sol tarafının üstünde dördüncü bir kuyruk çıkarma imkanına sahip olmuştur. Özellikleri tamamen aynıdır. Dört kuyruk birbirinden bağımsız şekilde hareket ettirilebilir. Shyrlonay'ın 4. kuyruğu çıkarması halinde, yarattığı acı hissi nedeniyle varlık ve dayanıklılık statlarında düşüş görülür. Bunun yanında irade statında da düşüş görülebilir.

5. Düzey Geliştirme: Kuyrukların boyu 3 metreye kadar uzar ve ancak 3 metreyi geçemez.

Metal Ejderinin Onuru
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Shyrlonay, ayağını üstünde bulunduğu herhangi bir zemine vurur. Vurduktan sonrasında kendisini merkez alan 5 metre yarıçaplı bir dairenin istediği noktasında yerden sütun çıkartabilir. Bu sütunların yerden çıkış derecesi isteğe bağlıdır, çıkış derecesi belirlenerek sütunun gidiş noktası belirlenir. Sütunlar silindir şeklindedir, yüzeyi 50cm yarı çapında ve boyu en fazla 5 metre olacak şekildedir. Sütunların yere olan açısı değişse de, formu değiştirilemez. Sütunların yerden tamamen çıkışı (5 Metre halini bulması) sütunlar Shyrlonay’a ne kadar yakınsa o kadar kısa sürer. Shyrlonay’a yakın bir noktada birkaç saniye içinde 5 metre boyutuna ulaşabilen sütunun oluşumu, etki alanının limitinde 10 saniyeye kadar ulaşabilir. Sütunların yok olma hızı, çıkış hızıyla aynıdır.

Sütun sadece 1 defa çıkartılabilir. Eğer daha önceden bir sütun çıkarılmışsa ayak bir kez daha yere vurulur, var olan sütun yok olduktan sonra teknik tekrardan kullanılabilir. Aksi halde iki veya daha fazla sütun çıkarılamaz.

Sütunlar saldırı amaçlı kullanılabilir. Aynı zamanda, Shyrlonay’ı desteklemek amaçlı da kullanılabilir. Kendi ayaklarının altında oluşturduğu noktada, kendini fırlatmak, sütunun tepesine çıkmak gibi eylemlerle destek şeklinde kullanılabilir.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

1. Düzey Geliştirme: Ayağını vurduktan sonra çıkartılan sütunun çıkış hızını, yok edilen sütunun ise yok edilme hızlarını arttırır. Bu bağlamda, tekniğin etki alanı içerisinde Shyrlonay’a yakın alanlar sütun birkaç saniyenin altında var olup yok olabilirken, etki alanın sınırında bu süre 5 saniyeye kadar düşmüş olur.

Metal Hükümdarının Silüeti
Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı:Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Shyrlonay, beş saniye kadar odaklanır. Bu sürede, masmavi bir parıldama vücudunun etrafından yayılır, bu beş saniyenin sonrasında odaklanırken kapadığı gözlerini ve göğsünde birleştirdiği ellerini iki yana açar. Göğsünün ortasında, yuvarlak şeklinde masmavi bir parıldama sanki elle tutulabilecekmişcesine görülmektedir. Bu süreçten sonra, Shyrlonay'ın sırtında, bedeninden çıkan bir silüet belirir. Bu silüet, aynı Shyrlonay'ı andırsa da, boyu iki metreye yakın ve oldukça iri, korkutucu bir ejderhadır. Silüet belirginleştiği anda bütün kudretiyle, var olduğu diyarı inletecekmişçesine kükrer ve hemen ardından hiç beklemeden rakibine doğru, yumruğunu bir an önce savurup rakibini yok etmek istercesine saldırgan bir şekilde fırlar, fırladıktan hemen sonra ise yok olur. İllüzyonun özelliği, ortaya çıkan silüetin gerçekten var olmuşcasına gözükmesidir, bir rakibe bir kez kullanıldıktan sonra ikinci seferde etkisini yitirebileceği gibi, ikincisinde bu sefer gerçekten o ejderhanın var olduğuna dair bir karmaşa yaratılabilir. İllüzyonun etkisi, rakibin potansiyeline göre değişmekte olup, ilk seferde oldukça gerçekçi duran yeteneğin ikinci seferde ne kadar gerçekçi duracağı tamamen düşmana bağlıdır.

Saldırının herhangi bir fiziksel etkisi yoktur, anlık korkutma ve hedefi şaşırtma üzerine kurulu bir illüzyondur. Fiziksel etkisi olmadığı için, gerçekliğinden yararlanmaya çalışılır ve silüet oluşmaya başladığı andan itibaren (odaklanma bittiğinde) diğer saldırılar kullanılabilir. İllüzyon tekniklerinin genel dezavantajları bu teknik için de geçerlidir.


Ortaya çıkan ejderha silüetinin görünümü;

Image

Keskin Metal
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Metal
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmadan önce Shyrlonay derin bir nefes alır ve ardından bu nefesi sert bir şekilde bırakmaya başlar. Shyrlonay nefesini üflemeye başladığı anda, etki mesafesi içerisinde bir rüzgar dalgası başlar. Ancak tekniğin esas noktası, bu rüzgar dalgası içinde bulunan ve gözle görülmesi pek de mümkün olmayan yüzlerce ince metal parçasıdır. Küçük bir jilet keskinliğinde olan bu metal parçaları, rakiplerine belli bir hedef olmaksızın savrulur. Tekniğinin kanama yaratma ihtimali bulunmaktadır. Teknik maksimum 10 saniye kadar sürer ve ardından sonlanır.

Metal elementinin elektrik ve ateş elementlerine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Hükümdar
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Shy, iki elini göğsünün ortasında birleştirerek odaklanmaya başlar. Masmavi bir enerji vücudunda gezinmeye ve göğsünün ortasında toplanmaya başlar. Göğsünün ortasından başlayan bu mavi enerji yavaş yavaş büyüyerek bir top halinde önce Shy’ın tüm bedenini kaplar, sonrasında biraz daha büyür. 15 Saniye süren bu işlemden sonra bu mavi enerji topu bir anda dalgalanmaya ve içeriye doğru hızla çekilmeye başlar. Masmavi enerji topunun içinden Shy’ın Hükümdar formu ortaya çıkarken, tüm enerji bir anda göğsünün ortasına doğru çekilir.

Hükümdar formu 1.98 boyunda, iki ayak üzerinde duran bir ejderhadır. Vücudunun ortasında oldukça parlak, açık mavi bir enerji göğsünden aşağıya ve vücuduna doğru yayılır durumdadır. Gözleri ve vücuduna yayılan açık mavi enerji haricinde vücudunun her parçası metal rengindedir. Yayılan mavi enerjiler ara ara elektrik patlaması gibi kıvılcım atar.

Shy, Hükümdar formuna geçtikten sonra eski benliğini geride bırakır, bunun yerine Hükümdar benliğine geçiş yapar. Küçük Shy’ın çocuksu tavırlarından tamamen kurtulmuş olan Hükümdar, olgun ve kibirlidir. Gördüğü her varlık onun için düşmandır. Kendisini iblislerin ve ejderhaların en üst noktasında bulunan Metal Hükümdarı olarak görür. Bu sebeple gördüğü her şey onun kudretinin aşağısında yer alan bir varlıktır, bu sebeple onları küçümseme eğilimi vardır. Ancak saygısını kazanan varlıklara cevap verir, bu kişiler haricinde kimsenin kendi cevaplarına layık olduğunu düşünmez ve muhattap olmaz.

Hükümdar formuna geçiş yapıldıktan sonra Shy’ın öncelikli olarak fiziksel özellikleri artışa geçer. Küçük Shy formunun yeteneklerini kullanabilir, ancak buna tenezzül etmez. Bu sebeple Hükümdar formunun kendisine ait bir yetenek kitinin olması gerekir. Aynı şekilde, Hükümdar formunun yeteneklerini de küçük Shy kullanamaz.

0.Düzey Teknik Özellikleri;
• Shy’ın fiziksel özellikleri %25’lik oranda artışa geçer (Düzey arttıkça artacak).
• Küçük Shy formunun yeteneklerini kullanmaya tenezzül etmediğinden, kendine ait yetenek kitine sahip olmalı (Hiçbir düzeyde geliştirilemez).
• Teknik maksiumum 10 dakika aktif tutulabilir, sonrasında Küçük Shy formuna geri dönülür ve 1 gün boyunca teknik kullanılamaz (Düzeyler ile geliştirilebilir).
• Shy'ın statlarına ve kurgu içindeki genel durum ile Hükümdar'ın kişiliğine bağlı olarak tekniğin aktif kalma süresi değişkenlik gösterir. (Hiçbir düzeyde geliştirilemez.)
• Shy Razguk seviyesindeyken bu forma bilinçli bir şekilde geçiş sağlayamaz. (İblis seviyesi arttıkça bu husus tekrar değerlendirilir.)

Hükümdar Formunun Görünüşü;
Image
Bu hesaba atılan özel mesajlar kontrol edilmemektedir.
Post Reply

Return to “Onaylanan İblisler”