Page 1 of 1

Inias - İblis

Posted: 25 May 2022, 02:55
by Inias
Ad: Kho'raktar (Koz Savaşçı)
Cinsiyet: Erkek
Boy: Dokuz metre
Kilo: Altı yüz kilo
Tür: Dev
Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: Normal
Yatkın Olduğu Element:Ateş
Seviye: Razguk
Görünüm: Kafasının yanlarından ikisi önde, ikisi arkada olmak üzere dört boynuz çıkmaktadır. Öndekiler kısa, arkadakiler uzundur. Yanaklarının altında, çenesinin yan kısımlarında da yana doğru çıkmakta olan daha kısa boynuzları vardır. Saçı, sakalı veya bıyığı yoktur. Uzun ve sivri kulakları vardır. Ağzındaki dişler özenle dövülüp bilenmiş bir bıçak kadar keskindir. Gözleri kan ve ateşi anımsatan bir kırmızıdır. Ten rengi ise alevler tarafından yutulmuş ama onlara boyun eğdirmiş bir kırmızıdır. Dört adet kola ev sahipliği yapan kılsız bedeni fiziksel üstünlüğü haykıran bir kas yığınıdır. Bütün bedeni geleneksel dövmelerle kaplıdır. Üzerinde sadece sırtını ve ensesini kapatan ceket benzeri bir zincir yelek bulunur. Altında ise ayak bileklerine kadar uzanan ve üstü kaliteli deri ile kaplı bir zincir yelek vardır. Belini de aynı kalitede bir kemer sarmaktadır. Ayakları çıplaktır.
Kişilik: O kadar idealist bir varlıktır ki, adını amacı uğruna değiştirmiştir. Onun için benimsediği idealar varlığını tanımlar. Varoluş nedenini bu idealara bağlar. İdealarını gerçekleştiremediği yer onun için kişisel bir cehennemdir. İdealarını gerçekleştiremediği her an onun için ölümdür. Yaşama biçimi asla dur durak bilmeden kendine çizdiği yolda kendine atadığı kadere ulaşmak, bu yolculukta önüne çıkan her şeyi ezip geçmektir. Kimsenin önünde duramayacak kadar kuvvetli, kimsenin deviremeyeceği kadar dayanıklı, kimsenin onu vazgeçiremeyeceği kadar kararlı, herkese boyun eğdirecek kadar iradeli ve herkesten daha zeki olacak. Var olan her canlının istese de istemese de, farkında olsa da olmasa da, idealara bağlı; idealara bağımlı olduğunu biliyor. Belki de idealar evreni dahi şekillendiren mutlak kavramlardır. Öyleyse, Kho'raktar, bu ideaları elleriyle kavrayıp silah olarak kuşanacak. O idealara değil, idealar ona bağlanacak. Kho'raktar güçlü olmaktan öteye gidecek; güç Kho'raktar olacak. Enerji, Hırs, Değişim, yıkım ve devrim. Kho'raktar üstün olacak! (Elder Scrolls: Mehrunes Dagon)
Profil:

Varlık: 6
Güç: 5
Dayanıklılık: 5
Çeviklik: 2
Arun: 2
Duren: 5
İrade: 5

Yetenekler: Büyülü Beden

Re: Inias - İblis

Posted: 26 May 2022, 14:04
by GM - Dimensio
İblis yaratılmıştır.

Re: Inias - İblis

Posted: 20 Nov 2023, 11:03
by GM - Dimensio
Sistem Tarafından Yaratılan Teknikler
Tekniğin İsmi: Devin Yumrukları
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tamamen saldırı amacıyla kullanılan bu teknikle Kho’Raktar, önde kalan kollarının yumruklarını göğüs hizasına, diğer iki elinin yumruklarını da hemen altına getirir. Sıktığı dört yumruk da tamamen rakibine bakacak şekilde durur ve rakibin göğüs bölümüne eş zamanlı olarak hamle yapar. Dört el, mümkün olması halinde, aynı anda rakibe yumruk atar. Her dört yumruğun da inmesi, normal bir yumruk hasarından daha fazla zarar meydana getirir ve kanama etkisi yaratabilir. Teknik bir kez kullanıldıktan sonra, tekrar aynı duruşla yeniden başlatılabilir. Teknik her kullanım başına enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Dev Kolları
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi için Kho’Raktar alttaki iki kolunu tamamen serbest konuma getirir. Bir nevi Kho’Raktar bu iki kolunu kullanmaktan vazgeçerek, mevcut tüm gücünü diğer iki koluna aktarır. Bu sayede Kho’Raktar’ın her iki kolu daha güçlü ve işlevsel bir hal alabilir. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Büyüyen Dev
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Kho’Raktar var olan tüm kudretini biriktirir ve bu sayede Kho’Raktar’ın dayanıklılığında gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Kho’Raktar’ın dayanıklılığını yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Alev Kusan Yumruk
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte Kho’Raktar’ın bir yumruğu yakıcı bir alevle kaplanır. Menzil içine giren rakibine Kho’Raktar’ın bu yumruğu isabet ettirmesi halinde, isabet noktasında bir yanık meydana gelebilir. Rakibin dayanıklılığına bağlı olarak yumruk ayrıca kanama etkisi yaratabilir.

Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Kaynayan Zemin
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik aktif hale gelmesi için Kho’Raktar bir süre sabit kalır. Odaklanmaya bağlı olarak bu stabil kalma süresi değişkenlik gösterebilir. Kho’Raktar odaklanmasını tamamlamasının ardından, ayak tabanlarıyla bulunduğu zemini harlamaya başlar. Etki mesafesi içerisinde Kho’Raktar’ın ayaklarından yayılan ısı giderek etki mesafesinin sınırlarına kadar ulaşır. Zemin türüne göre ısınma süresinde değişkenlik görülür. Teknik açık kaldığı sürece zemin ısınmaya devam eder. Kho’Raktar’ın ayaklarının zeminden ayrılması halinde ısı hızlı bir şekilde yok olur. Teknik sayesinde etki mesafesi içerisinde yer alan kişilerde yanıklar oluşabilir. Tekniğin sonlandırılması veya ayakların zeminden ayrılması durumunda, tekniğin tekrar uygulanması için odaklanma gerekir.

Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Kaynayan Beden
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik aktif hale gelmesi için Kho’Raktar bir süre sabit kalır. Odaklanmaya bağlı olarak bu stabil kalma süresi değişkenlik gösterebilir. Kho’Raktar odaklanmasını tamamlamasının ardından, vücudunun her noktası eşit şekilde ısınmaya başlar. Odaklanmaya bağlı olarak ısınma süresinde değişkenlik görülür. Teknik açık kaldığı sürece Kho’Raktar’ın bedeni ısınmaya devam eder. Teknik sayesinde Kho’Raktar’ın vücudundaki ısıya bağlı olarak temas eden kişilerde yanıklar oluşabilir. Tekniğin sonlandırılması durumunda, tekniğin tekrar uygulanması için odaklanma gerekir. Teknik, Kho’Raktar’ın iradesi ve dayanıklılığına bağlı olarak kendi bedeninde yanık oluşturmasa da, Kho’Raktar’ın iradesinin kırılması veya dayanıklılığını yitirmesi halinde ısıdan kendisi de zarar görebilir.

Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Meteor
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, Kho’Raktar vuruş mesafesinde olan rakibine ilk olarak havaya savrulmasını sağlayacak bir yumruk indirir. Bu yumrukla birlikte rakibin havaya savrulmasının ardından Kho’Raktar rakibini daha da yukarıya fırlatmak için seri olarak birkaç yumruk daha indirir. Rakibin yerden yeterli mesafede yükselmesinin ardından, Kho’Raktar havaya zıplar ve dört elini de birleştirip, ellerini ensesinin arkasına doğru gerer. Rakibe vurabilecek mesafeye gelmesinin ardından, Kho’Raktar var olan tüm gücüyle birleştirdiği ellerini rakibine indirir ve rakibini yere doğru gönderir. Teknik parçalanma ve kanama etkisi yaratır.

Tekniğin İsmi: Alev Yumrukları
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
TTekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olmasıyla birlikte, Kho’Raktar’ın dört elini de yumruk haline getirir ve ellerini alevle kaplanır. Kho’Raktar’ın ellerinin alevle kaplanmasının ardından yumruklarını savurmasıyla birlikte, alevden yapılmış dört yumruk rakibine doğru ilerler. Kho’Raktar her bir alevin doğrusal güzergahını kendisi belirler. Ancak Kho’Raktar’ın alevleri elinden hemen çıkarmaması ve tutmaya devam etmesi halinde elinde yanık oluşturmaya başlar. Teknik rakibe temas ettiği anda hem Kho’Raktar’ın bir yumruğunun şiddetine hem de harlı alevin sıcaklığına maruz kalır. Teknik parçalanma, kanama ve yanma etkisi yaratabilir.

Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavantajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Alev Dansı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: S Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi için öncelikli Kho’Raktar’ın “Kaynayan Zemin” isimli tekniği uygulaması gerekir. Kho’Raktar zemini yeteri kadar ısıtmasının ardından tüm alanı kaplayacak şekilde alevlerin silindirik bir halde yerden yükselmesini sağlar. Bu şekilde, yerden yaklaşık 25 metre yüksekliğe kadar çıkan silindirik alev kütlesi, etki alanındaki kişileri yakmaya başlar. Kho’Raktar “Kaynayan Beden” veya benzeri bir teknik kullanmadığı sürece, alevlerden kendisi de etkilenir. Kho’Raktar’ın genel statlarına ve RP içi durumuna göre maksimum 10 saniye süren silindirik alevler, sürenin sona ermesiyle birlikte yok olur. Teknik yanma etkisi bırakır. Tekniğin yeniden kullanılması için tekrar öncül tekniklerin uygulanması gerekebilir.

Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavantajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Yok Oluş
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: SS Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi için Kho’Raktar tüm enerjisini tek bir yumruğunda biriktirmeye başlar. Yaklaşık 10 saniye kadar hareketsiz bir şekilde enerjisini yumruğunda biriktiren Kho’Raktar’ın vücudu giderek küçülmeye başlar. Kho’Raktar yaklaşık bir insan boyuna kadar küçüldüğü anda, enerjisini biriktirdiği yumruğunu rakibine indirir. Kho’Raktar’ın yumruğunun rakibiyle temas ettiği anda, büyük bir enerji açığa çıkar ve buna bağlı olarak yumruk ölümcül olabilir. Teknik parçalanma ve kanama etkisi yaratabilir.

Tekniğin sonlanmasının ardından Kho’Raktar tekrar kendi içinde enerji biriktirmeye başlar. Ancak küçülen bedeni Kho’Raktar’ın dayanıklılığında ciddi bir düşüş meydana getirir. Teknik kullanıldıktan sonra Kho’Raktar’ın tekrar eski cüssesine dönmesi gerektiğinden, teknik 1 gün içerisinde sadece 1 kere kullanılabilir. Bu süre zarfında Kho’Raktar eski cüssesine tekrar ulaştıktan sonra, teknik tekrar kullanılabilir hale gelir. Dış etmenler sayesinde Kho’Raktar’ın cüssesine doğal süreçten hızlı ulaşması halinde, teknik yine kullanılabilir.

Bunun yanında ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.



Re: Inias - İblis

Posted: 25 Sep 2024, 15:37
by GM - Dimensio
İblis Tarafından Bilinen Teknikler

Dörde Katla
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: Yok
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Kho'Raktar, İnias ile deneyimlediği İmparatorluk Anı'ndan "etkilenerek" bir bütün olarak gerçekleştirdikleri ilk saldırıyı dörde katlar. Önce Sağ dizini kırarak gövdesini sağ tarafa eğer ve sağ alt koluyla aşağıdan yukarıya doğru bir yumruk atar. Ardından gövdesini sola eğerek sol alt koluyla yine aşağıdan yukarıya doğru bir yumruk daha atar ve bu sırada doğrulur. Bu iki yumruğun amacı hedefi havaya savurmaktır. Sonra sağ üst koluyla havadaki hedefini yere çarpacak bir yumruk atar. En son sol üst koluyla yere çarpmış hedefinin üzerine bir yumruk indirerek onu yerin altına gömer. Eğer hedef havaya uçurulamayacak kadar devasa ise, ilk yumruk hedefin karnına, ikinci yumruk ise hedefin çenesine atılır. Üçüncü yumruk yandan kafaya, dördüncü yumruk da hedefin suratına atılır.

Teknik içeriği itibariyle kombo niteliğinde bir saldırı olduğundan, herhangi bir aşamasında bölünemez veya bir başka saldırıyla birleştirilemez. Tekniğin bir şekilde yarım kalması halinde, teknik kaldığı yerden devam etmez, en başından itibaren tekrar uygulanması gerekir. Bunun yanında rakibin statları ve RP içi durumlara göre saldırının etkisinde değişiklikler olabilir.

Kaçış Yok
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: Yok
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Kho'Raktar önce alt arka kollarını kullanarak rakibini yakalar. Yakalama hamlesinin başarılı olması halinde, Kho'Raktar yakaladığı rakibin kafasına üst ön kollarını kaldırıp ellerini birleştirerek çekiç misali indirir. Eğer rakip devasa ise, önce rakibin kollarını tutarak karşı koymasını engeller. Sonra söz konusu saldırıyı gerçekleştirir. Teknik içeriği itibariyle kombo niteliğinde bir saldırı olduğundan, herhangi bir aşamasında bölünemez veya bir başka saldırıyla birleştirilemez. Tekniğin bir şekilde yarım kalması halinde, teknik kaldığı yerden devam etmez, en başından itibaren tekrar uygulanması gerekir. Bunun yanında rakibin statları ve RP içi durumlara göre saldırının etkisinde değişiklikler olabilir.

Kaynayan Beden
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik aktif hale gelmesi için Kho’Raktar bir süre sabit kalır. Odaklanmaya bağlı olarak bu stabil kalma süresi değişkenlik gösterebilir. Kho’Raktar odaklanmasını tamamlamasının ardından, vücudunun her noktası eşit şekilde ısınmaya başlar. Odaklanmaya bağlı olarak ısınma süresinde değişkenlik görülür. Teknik açık kaldığı sürece Kho’Raktar’ın bedeni ısınmaya devam eder. Teknik sayesinde Kho’Raktar’ın vücudundaki ısıya bağlı olarak temas eden kişilerde yanıklar oluşabilir. Tekniğin sonlandırılması durumunda, tekniğin tekrar uygulanması için odaklanma gerekir. Teknik, Kho’Raktar’ın iradesi ve dayanıklılığına bağlı olarak kendi bedeninde yanık oluşturmasa da, Kho’Raktar’ın iradesinin kırılması veya dayanıklılığını yitirmesi halinde ısıdan kendisi de zarar görebilir.

Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.