Page 1 of 1

Seraph - İblis

Posted: 06 Dec 2023, 18:08
by Seraph
KÜNYE

İsim: SİSTEM

Cinsiyet: SİSTEM

Boy: SİSTEM

Kilo: SİSTEM

Tür: SİSTEM

Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: SİSTEM

Yatkın Olduğu Element: SİSTEM

Seviye: Razguk

PORTRE

Görünüm: SİSTEM

Kişilik: SİSTEM

PROFİL

Varlık: SİSTEM
Güç: SİSTEM
Dayanıklılık: SİSTEM
Çeviklik: SİSTEM
Arun: SİSTEM
Duren: SİSTEM
İrade: SİSTEM

Yetenekler: SİSTEM

Re: Seraph - İblis

Posted: 11 Dec 2023, 12:49
by GM - Dimensio
İsim: Vagrut (Kudurmuş Olan, Zapt edilemeyen)
Cinsiyet: Erkek
Boy: 175 cm.
Kilo: 75 kg.
Tür: Hortlak
Yatkın Olduğu Teknik Sınıfı: Normal
Yatkın Olduğu Element: Karanlık – Toprak (Elemental)
Seviye: Razguk

PORTRE
Görünüm:
Kütle olarak oldukça kaslı bir vücuda sahiptir. Ancak vücudundaki kas dağılımı herhangi bir nizamilikten uzaktır. Vücudunda dikkate çeken bir diğer husus ise, derisinin tamamen kırmızı olmasıdır. Bu kas yapısı ve deri rengi nedeniyle oldukça vahşi bir görünümü bulunmaktadır. Tüm bunların yanında, her iki elinde de biri işlevsel olmayan toplamda 7 parmağı bulunmakta olup, bu parmaklar kemiksi bir görünümdedir. Gözlerinin akının parlak sarılığı, parlak kırmızı göz bebeklerine eşlik etmektedir. Gri dağınık saçları ve düzensiz diş yapısıyla birlikte, görünümü bir hortlak için yeteri kadar dikkat çekicidir. Vücudunun alt kısmında bol ve parçalanmış koyu mavi bir pantolon bulunmaktadır. Her bir ayağında ise, tıpkı ellerinde olduğu gibi biri topuğundan çıkan ve işlevsel olmayan, toplamda 7 parmağı bulunur. Ayakları tamamen çıplak olup, vücudunun üst kısmında biri koyu mavi ve yer yer parçalanmış, diğer ise onun üzerinde olacak şekilde sarı renkte ve kafasına geçirmeyen uygun iki pelerin bulunur. Mavi pelerini daha vücudu saran bir yapıdayken, sarı pelerini tamamen arkasına gelecek şekilde giyer.
Image

Kişilik:
Vagrut, başlıca emeli kan akıtmaktan ibaret olan bir hortlaktır. Sadece bu bile, onun kişiliğini yansıtmak için yeterli olsa bile, dizginlenemeyen kan arzusu, Vagrut’u her daim sıra dışı hale getirmektedir. Sözlerin anlamsız olduğu ve tek gerçeği akan kan olduğu bir evrenin, asla yok olmayacak bir sahibi gibi davranır. Konuşmak, anlamak, empati kurmak veya buna benzer diğer tüm şeyler, Vagrut için detaydan bile sayılmaz. Zira Vagrut için akan kan, kudretin sembolüdür. Bu durum da, Vagrut’un her daim savaşmaya hazır bir iblis olmasına rağmen, durum ve şartlara ayak uyduramamasına neden olur.

Bir hortlağa nazaran nispeten yerinde olan görünümü Vagrut’un ulaşmak istediği hazza hizmet etmekten ibarettir. Dış görünümünü sadece bir yem olarak kullanır ve arzusuna hizmet edildiği sürece kendisini de var sayar. Ancak bu arzusu kırılırsa, Vagrut adeta varlığını tamamen yer yüzünden siler. Tüm bu koşullar neticesinde Vagrut, en zor zamanları kolay ve en kolay zamanları zor kılabilecek bir yapıya sahiptir. Karşısındaki varlığın iblis, insan veya başkaca bir canlı olması onun için anlamsızdır. Kan akıtabildiği sürece, karşısındaki varlığın bir önemi bulunmamaktadır. Bu yüzden Vagrut cansız nesnelere hiçbir ilgi duymaz veya onlara karşı bir zafiyet göstermez. Bu bir kılıç da olsa veya bir kıyafet bile olsa, Vagrut nezdinden anlamsız bir cisimden ibarettir.

Vagrut kan akıtmayı sevdiği kadar, kendi kanının akmasından da haz duyar. Bu haliyle, yersiz şekillerde kendini yaraladığı olur ve hatta kendi etini bile yemekten imtina etmez. Bu sayede, tatmin ettiği arzusuyla daha da fazla kan akıtabileceğine inanır. Vücudundaki yaraların neredeyse yarısı, kendi kendine açtığı yaralardır. Bu sebeple Vagrut için yaralanmak, hiçbir zaman sorun teşkil etmez. Ancak bu durum, elbette onun tam kapasitede bir savaşçı olmasının da önüne geçer. Ne de olsa, Vagrut için bir savaşı kazanmak veya kaybetmek önemli değildir. Tatmin olunduğu sürece, sonuç anlamsızdır.


PROFİL
Varlık: 3
Güç: 8
Dayanıklılık: 6
Çeviklik: 3
Arun: 2
Duren: 2
İrade: 6

Yetenekler:
Saf Öfke

Re: Seraph - İblis

Posted: 11 Dec 2023, 12:49
by GM - Dimensio
 ! Message from: GM - Naruto
İblis yukarıdaki GM mesajındaki şekliyle yaratılmıştır.

Re: Seraph - İblis

Posted: 04 Jul 2024, 14:55
by GM - Dimensio
Sistem Tarafından Yaratılan Teknikler
Tekniğin İsmi: Hortlak Yumruğu
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tamamen saldırı amacıyla kullanılan bu teknikle Vagrut, iki elini yumruk şekilde göğüs hizasına getirir. Sıktığı iki yumruğu tamamen rakibine bakacak şekilde durur ve rakibin göğüs bölümüne eş zamanlı olarak hamle yapar. İki el aynı anda rakibe yumruk atar. Her iki yumruğun da inmesi, normal bir yumruk hasarından daha fazla zarar meydana getirir ve kanama etkisi yaratabilir. Teknik bir kez kullanıldıktan sonra, tekrar aynı duruşla yeniden başlatılabilir. Teknik her kullanım başına enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Kum Kamaşması
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Toprak
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi için Vagrut tek yumruğunu sıkıca kapatır ve enerjisini anlık olarak yoğunlaştırır. Yoğunlaşan bu enerjiyi avuç içlerinde kum tanelerine dönüştüren Vagrut, rakibine avuç içi kadar kum fırlatır. Fırlayan kum anlık olarak rakibin görüş alanını kısıtlar.

Toprak elementinin elektrik elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Azgın Hortlak
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Vagrut var olan tüm kudretini biriktirir ve bu sayede Vagrut’un gücünde gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Vagrut’un gücünü yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Hortlak Pençesi
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte Vagrut’un pençeleri açık bir şekilde durarak hamlesini hazır hale getirir. Menzil içine giren rakibine Vagrut biri yukarıdan aşağıya, diğeri ise aşağıdan yukarıya olmak üzere iki pençe darbesi indirir. Bu pençe darbeleri kanama etkisi yaratabilir. Rakibin dayanıklılığına bağlı olarak parçalanma yaratabilir.

Tekniğin İsmi: Keskin Pençe
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesiyle birlikte, Vagrut’un ellerindeki kemiksi parmaklarının her biri, aynı niteliğini koruyarak uzamaya başlar. Yalın halinde her bir parmak 20 santim kadar uzayabilir. Uzayan parmaklar, saf haline göre daha keskin ve dayanıklı bir hale gelir. Bu nedenle, tekniğin aktif olduğu durumlarda verilen fiziksel zararlar daha da artar. Bir pençe darbesinin parçalama ve kanama etkisi bırakması muhtemeldir. Teknik aktif kaldığı süre zarfında enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Kum Kapanı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Toprak
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin uygulanmasıyla birlikte Vagrut’un kemiksi parmakları kum tanelerine dönüşmeye başlar. Kum tanelerine dönüşmeye başlayan parmaklar, ince bir kum öbeği ile Vagrut’a bağlı kalmaktadır. Kum tanelerinin oluşmaya başlamasıyla birlikte, Vagrut bu kum tanelerini hedefine yönlendirir ve kum taneleri hızlı bir şekilde hedefini sarmalamaya başlar. Hedefe ulaşan kum taneler, hedefe yapışır ve bu sayede hedef yavaşça kumlarla sarmalanmaya başlar. Vagrut ile kum tanelerinin bağlantıları kesilmediği sürece, kum taneleri yapışık kalmaya devam eder. Vagrut’un kondisyonu ve hedefin durumuna göre, kum taneleri hedefi tamamen sarmalar ve hedef boğulmaya, parçalanmaya başlar. Teknik açık kaldığı süre zarfında enerji götürür. Vagrut bu tekniği kullanırken başka herhangi bir elemental veya illüzyon tekniği kullanamaz.

Toprak elementinin elektrik elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Çelik Dişler
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, Vagrut'un dişleri uzar ve daha keskin bir hale gelir. Bu sayede Vagrut'un dişlerindeki parçalama gücü artar. Teknik için Vagrut tüm enerjisini çenesinde yoğunlaştırır. Hedefini bir şekilde yakalayabilmesi halinde, Vagrut dişlerinin temas edebileceği muhtelif yerleri ısırıp parçalamaya başlar. Her bir ısırık hedeften parça koparmaya elverişli olup, Vagrut tekniği sürdürdükçe birden fazla ısırık alabilir. Teknik parçalanma ve kanama etkisi yaratır.

Tekniğin İsmi: Toprak Zırhı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Toprak
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
TTekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olmasıyla birlikte, Vagrut’un bedeninin her bir noktasından kumlar çıkmaya başlar. Ortaya çıkan kumlar Vagrut’un bedenine yapışık kalır ve Vagrut’un kondisyonuna göre hızlı bir şekilde bu kumlar hem Vagrut’un bedenine hem de birbirlerine yapışmaya başlar. Bu sayede, Vagrut’un bedeni kondisyonuna bağlı olarak kısa bir süre içerisinde toprakla kaplanır. Vagrut’un sadece göz kısmı açık kalana kadar bu süreç devam eder ve zırh Vagrut’un bütün vücudunu kaplamasıyla birlikte son halini alır. Oluşan zırh, çok yüksek hasar kapasiteli veya patlama etkisi bırakan saldırılara karşı dayanıklıdır. Bunun yanında, parçalama ve kanama gibi etkileri olan saldırılara karşı da son derece dayanıklıdır. Zırhın bu yapısına rağmen, Vagrut fiziksel özelliklerinden herhangi bir dezavantaja uğramaz. Zırhın bir kısmının veya tamamen parçalanması halinde, Vagrut tekrar enerjisini yoğunlaştırarak bu kısımları yenileyebilir. Teknik aktif olduğu süre zarfında enerji götürür. Tekniğin aktifliğini yitirmesiyle birlikte, oluşan toprak zırhı kum tanelerine dönüşür.

Vagrut üzerindeki zırha rağmen bildiği tüm teknikleri kullanabilir. Buna karşın enerjisini zırhta da tutması gerekmesi nedeniyle, uyguladığı tekniklerin etkilerinde azalma görülebilir.

Toprak elementinin elektrik elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.

Tekniğin İsmi: Hortlak Golemi
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: S Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi amacıyla Vagrut hareketsiz bir şekilde durur. Bu süre içerisinde Vagrut’un vücudunun her bir zerresinden kum taneleri dökülmeye başlar. Bu kum taneleri Vagrut’un kondisyonuna göre olabildiğince hızlı bir şekilde bir araya gelerek, sertleşmiş topraktan bir yaratık oluşturmaya başlar. Oluşturulan yaratık tamamen Vagrut’un hayal gücüne bağlıdır. Ancak oluşturulan yaratığın boyutu ve/veya kudreti ne kadar fazlaysa, Vagrut’un o kadar enerji sarf etmesi ve yoğunlaşması gerekir.

Bir yaratık oluşturulduktan sonra, Vagrut ile fiziksel bağı ortadan kalkar. Yaratık, artık tamamen kendi başına bir varlık halini alır ve sadece Vagrut’un komutlarını dinler. Oluşan yaratık, sistemsel olarak iblis seviyelerine göre değerlendirilir. Yaratık için belirgin statlar bulunmasa dahi, sahip olduğu statlar bu seviyelere göre varsayılır. Ancak bunun yanında, oluşturulan yaratık çeviklik, dayanıklılık, güç gibi statlardan en fazla bir tanesi maksimize edilmiş şekilde var olur. Bu tercih, Vagrut’un tercihine göre belirlenir.

Yaratığın hasar alması durumunda, bu hasarlar varsayılan statlara göre değerlendirilir. Yaratığın parçalanması veya uzuvlarının kopması gibi durumda, yaratık varlığını sürdürmeye devam eder, ancak bu parçalanmalar veya kopmalar tekrar düzeltilemez. Yaratığın bir şekilde etkisiz hale getirilmesi durumunda ise, yaratık kum tanelerine dönüşerek yok olur.

Tekniğin İsmi: Toprağın Efendisi
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Toprak
Tekniğin Seviyesi: SS Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Uzak
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif hale gelmesi için Vagrut kemiksi parmaklarını bulunduğu zemine saplar. Bu saplamanın ardından Vagrut enerjisini zemine yaymaya başlar ve bulunulan herhangi fiziksel zemin türü kuma dönüşmeye başlar. Vagrut merkezli bir daire boyunca bu değişim gerçekleştirilir. Yoğunlaşma ve mesafeye göre zemindeki değişimin süresi uzar veya kısalır. Tüm değişiklik gerçekleşmesi akabinde, Vagrut tekniği sonlandırır.

Oluşan kum zemin, tamamen Vagrut’un kudretini temsil eder. Kumun sıradan kumdan farklı olması, alan içerisinde kalan herkesin dengesini bozar, yürüme, koşma ve zıplama gibi fiziksel faaliyetlerini etkiler. Bununla birlikte Vagrut, pençelerini kum zemine temas ettirmesi halinde, zeminde değişiklikler yapabilir. Yapılacak değişikliklerin niteliğine göre Vagrut’un yoğunlaşma boyutunda ve değişikliklerin oluşma sürecinde farklılıklar görülebilir.

Oluşan kum zeminin bir diğer avantajı ise, toprak elementinin doğal dezavantajlı olduğu elektrik elementinden negatif anlamda etkilenmemesidir. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.