Tekniğin Sınıfı: İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin aktif olması için Nuemsa boynuzunun uçunda bir ışık süzmesi yaratır ve bu ışığa yoğunlaşır. Bu yoğunlaşmayla birlikte ışık süzmesi bir küre formuna dönüşmeye başlar. Oluşan kürenin uygun hale gelmesiyle birlikte, küreden parlak ve yoğun bir ışık yayılmaya başlar. Bu yayılan ışık, yoğunluğu nedeniyle gözleri geçici olarak kamaştırabilir ve bir bakışta görmeyi engelleyebilir. Nuemsa odağını sürdürdüğü sürece ışık yayılmaya ve etkilerini göstermeye devam eder. Nuemsa'nın bir şekilde odağının kaybolması veya odağını isteyerek kesmesiyle birlikte, ışığın yoğunluğu da yoğunlaşma oranına bağlı kalarak azalmaya başlar. Tekniğe maruz kalan kişileri görme yetileri ışığın kaybolmasına bağlı olarak tekrar normal haline dönmeye başlar. Tekniğin aktif olduğu süre zarfında, Nuemsa yoğunlaşmasını engelleyecek herhangi bir aksiyon alamaz ve herhangi bir teknik kullanamaz. Tekniğin bir şekilde sonlanmasının ardından, oluşan küre yok olacağından, tekniğin tekrar aktif olabilmesi için Nuemsa'nın yoğunlaşması sürecine en başından başlaması gerekir. Hedef içerisindekiler tarafından tekniğin bir illüzyon olduğunun anlaşılması halinde, teknik kendiliğinden sonlanır.
Işık elementinin psişik tekniklere karşı dezavantajlı durumu yanında, RP içi etmenlerle ışık elementini dezavantajları görülebilir.
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, Nuemsa rakibine odaklanır ve sahip olduğu tüm gücüyle rakibine doğru koşmaya başlar. Nuemsa bu teknikte sadece saldırıyı amaçlar ve hedefine ulaşmak için dayanıklılığı da artar. Nuemsa’nın tüm odağını koşmaya ve saldırıya vermesi, onun sahip olduğu statlarına bakılmaksızın kendisini oldukça hızlı ve güçlü hale getirir. Teknik, Nuemsa’nın rakibine boynuzunu indirmesiyle sonlanır. Teknik sonucunda rakibin hasar alması halinde, ölümcül bir yara oluşturması kuvvetle muhtemeldir. Teknik, delme ve kanama etkileri bırakabilir. Ancak tekniğin isabet oranı düşüktür. Bunun yanında, tekniğin sonlandığında Nuemsa’nın dayanıklılığında ciddi bir düşüş görülür.
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: A
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: "Doğanın Yargısı" tekniği, kullanıcın ayaklarının veya ellerinin zemine temas etmesiyle, yere temas eden bölgeden başlayarak yer altından yeni kökler yaratmasına olanak tanır. Bu, kullanıcının çevresindeki doğal bitki örtüsünden bağımsız olarak, iblisin büyü enerjisini kullanarak topraktan yeni kökler çıkarabilmesi anlamına gelir. Yeni kökler, zemine temas eden bölgeden aldığı büyü enerjisiyle beslenerek, anında oluşur ve istenilen şekilde yönlendirilebilir. Köklerin oluşumunun ardından hedef bölgeye ulaşması, Nuemsa ile hedef arasındaki mesafeye göre değişkenlik gösterir. Fakat köklerin büyüyebilmesi için zeminin uygun olma şartı devam etmektedir. Tekniğin ilk düzeylerinde kullanıcı beton bir zemin üzerinde kök yaratamazken, düzey ilerledikçe ve kullanıcı tekniği üzerinde kontrol sağladıkça betonun altındaki zemine erişebilecek düzeye gelebilir ilerde.
Bu yetenek sayesinde kullanıcı, kontrolü altındaki kökleri sadece büyütmekle kalmaz, aynı zamanda bu köklerin fiziksel özelliklerini önemli derecede artırır. Kökler, esneklik, hız, delicilik, kesinlik ve direnç açısından geliştirilir ve bu sayede düşmanları hızla yakalayıp, sıkıca tutabilir, öte yandan bir mızrak veya bir kılıç misali delici ve kesici saldırılara olanak sağlayabilir. Kökler ayrıca, zehirli dikenlerle donatılmıştır; bu dikenler temas halinde düşmanları zayıflatan bir toksin salgılar. Köklerin zehirli dikenlerle donatılması, tamamen Nuemsa'nın inisiyatifinde olup, Nuemsa dilerse kökleri zehirli dikenler olmadan oluşturabilir. Ancak köklerin zehirli dikenler barındırması, ayrıca enerji sarfına ve başkaca dezavantajlara neden olur.
Kullanıcı düşmanların yerini belirledikten sonra, zeminin altından hızla uzanan ve zehirli dikenlerle kaplı kökler büyütür. Bu kökler, hedeflere doğru sivri uçlarla saldırır, kesikler açabilir ve temas ettikleri canlıları zehirleyebilir. Zehir, yavaş etkili bir paralitik etkiye sahiptir, bu da düşmanların hareket kabiliyetini kısıtlar ve onları savunmasız bırakır.
Kök ve Diken Özellikleri:
Kök Boyutları ve Esneklik: Kökler, 2 ila 5 metre uzunluğunda büyüyebilir ve kalınlıkları 5 ila 25 cm arasında değişebilir. Esnek yapıları sayesinde çevik hareketler ve darbeleri absorbe etme kabiliyetine sahiptirler. Tekniğin düzeyi ilerledikçe bu oranlar artabilir.
Diken Yoğunluğu ve Boyutları: Her kökte yaklaşık 30 ila 50 arası diken bulunur. Dikenlerin boyutları 5 ila 10 cm arasında değişebilir ve yoğunluğu kökün kullanıldığı göreve göre ayarlanabilir. Dikenlerin boyutu veya işlevselliği tekniğin düzeyi ile orantılı bir şekilde artar.
Köklerin Kalkana Dönüşüm Süresi: Köklerin bir kalkana dönüşmesi, kullanıcının enerjisini ve komutunu almasından itibaren 3 ila 10 saniye arasında gerçekleşir. Bu süre, genel olarak Nuemsa'nın odaklanmasına ve RP içi faktörlere göre belirlenir. Ancak kökler halihazırda saldırı veya başkaca bir amaç için kullanılmış olması halinde, kalkan oluşumu gerçekleştirilemez. Aynı şekilde, halihazır mevcut bir kalkanın bulunması halinde ise, saldırı veya başkaca bir amaçla kökler kullanılamaz.
Kalkanın Esnekliği ve Şekillendirilmesi: Kullanıcı, oluşturduğu kökleri bir örgü gibi bir araya getirerek bir kalkan şeklini aldırabilir. Bu kalkanı kökleri kontrol ederek istediği yöne esnetebilir, kökleri esnetebilme oranına göre örgü haline gelmiş köklere imkan dahilinde çeşitli şekiller verebilir. Kalkanın şekillendirilmesi, kullanıcı tarafından enerji kontrolü ile anlık olarak gerçekleştirilir ve istenilen form, savaşın dinamiklerine uygun olarak ayarlanabilir. Kalkan, çeşitli geometrik şekillere bükülebilir ve bunun için gereken süre, değişiklik yapılan şekil ve boyut kompleksitesine göre değişkenlik gösterir.
Kalkan Boyutları ve Ayarlanabilirlik: Kalkanın boyutu köklerin boyutu ile orantılıdır. Kullanıcının örgü haline getirdiği köklerin sıkılığına ve yoğunluğuna göre değişebilmektedir. Daha küçük bir boyutta sık halde örülmüş bir kök kalkan çok daha dayanıklı olacakken daha geniş bir alanı kapsayan kalkan daha az sıklık ile örüleceği için dayanıklığı daha az olacaktır. Bu tekniğin düzeyi artıkça azalacak bir dezavantajdır.
Dezavantajları:
• Yüksek Enerji Gereksinimi: Doğanın Yargısı, kullanıcının büyük miktarda enerji tüketmesini gerektirir. Teknik kullanıldıktan sonra kullanıcı, enerjisinin büyük bir kısmını kaybeder, bu da onu bir süreliğine savunmasız bırakır.
• Zemin Kısıtlamaları: Teknik, yalnızca doğal toprak zeminler üzerinde etkilidir. Beton gibi yapay zeminlerde kökler büyüyemez ve kontrol edilemez. Bu dezavantaj tekniğin düzeyi arttıkça yok olabilir.
• Kontrol Zorluğu: Köklerin geliştirilmiş fiziksel özellikleri, onları kontrol etmeyi zorlaştırabilir. Yanlış kullanıldığında, müttefikleri de yakalayabilir veya zarar verebilir.
• Sınırlı Süre ve Bekleme Süresi: Teknik, maksimum on dakika süreyle aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Tekniğin sonlanmasıyla birlikte, Nuemsa tarafından yaratılan tüm kökler tekrar temas noktasından Nuemsa'ya döner ve geriye herhangi bir kök kalmaz.
• Zehir etkisi: Nuemsa'nın kökleri dikenli bir şekilde kullanması ve dikenlerdeki zehrin çıkartılmaması halinde, köklerin zehirli bir şekilde Nuemsa'ya dönecek olması, Nuemsa'nın kan akışını etkiler ve zehrin tüm etkileri Nuemsa'da görülmeye başlar. Bu etki, tekniğin düzeyi arttıkça gelişebilir veya ortadan kalkabilir.
0.Düzey Teknik Özellikleri;
• Köklerin kalitesi tekniğin düzeyi ile orantılıdır. 0. Düzey teknik ile üretilen kökler 100 üzerinden 20 seviyesinde olarak yorumlanabilir. Öte yandan oluşturulan köklerin boyutu 0. Düzeyde 2-5 metre aralığındadır. Düzey arttıkça bu boyutlar artabilir. Nuemsa'nın her bir kök üretimi enerji sarfiyatına neden olur. Bu nedenle, birden fazla kökün üretilmeye başlanması halinde, köklerin sahip olduğu etkilerde azalma gözlemlenebilir. Ancak odaklanma ve yoğunlaşma gibi hususlar ile RP içi faktörler dikkate alınarak, bu etki azalması hususunda değişkenlikler olabilir. Bu haliyle, Nuemsa'nın üretebileceği kök sayısının herhangi bir sınırı bulunmasa dahi, kök sayısının artmasının kök kalitesini etkilemesi nedeniyle, üretilen köklerin sayısının kontrol altında tutulması gerekebilir. Bu etki, tekniğin düzeyi arttıkça değişebilir veya gelişebilir.
• Zemin kısıtlamaları düzey arttıkça azalabilir. Tekniğin düzeyi yükseldikçe beton zeminlerde bile kökler çıkartılabilir, kullanıcı beton zeminlerin altındaki toprakta kök yetiştirebilir.
• 10 dakika aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Düzey arttıkça bu süreler artabilir ve azalabilir.
• Kalkanın kalitesi ve köklerin şekil alma kapasitesi tekniğin düzeyi ile doğru orantılıdır. Düzey artıkça köklerin kalitesi artacağı için kalkanın kalitesi de doğrudan etkilenecektir. 0.Teknik düzeyinde kökler en düşük seviyede şekil alacak yapıdadırlar ve çok basit şekiller alabilir. (üçgen ve benzeri) Teknik düzeyi ilerledikçe kökler daha karmaşık şekillere bürünebilirler.
• Tekniğin 0. Düzeyinde dikenlerin sayısı ve zehri en minimal düzeydedir. Yetişkin bir Aludir’in bu dikenlerin zehrinden etkilenebilmesi için üst üste çok fazla diken tarafından kesikler almalıdır. 0. Teknik düzeyinde dikenler direkt deri ve basit kumaşlar üzerinden kesik atabilecek seviyedelerken, ilerleyen düzeylerde bir zırhı bile aşabilecek seviyeye gelebilir. Aynı zamanda dikenlerin sayısı 2 metrelik bir kökte 30 iken, 5 metrelik bir kökte sayısı 50’dir. Bu durum 0. Düzey için geçerli olup, düzey arttıkça sayıları da artabilir. Zehrin seviyesi geliştirilebilir.