Page 1 of 2

[Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 29 Nov 2023, 12:54
by Gadiel
Selam,

Dimensio 2. Karakter Popülarite Anketin'den aşağıdaki ödülleri kazandım.

Sistemsel A seviye teknik ve 1 adet ücretsiz D veya C Seviye Teknik Yaratımı.

Sistemsel A- Seviye teknik hakkımı aşağıdaki teknikte kullanmak istiyorum.

A-SEVİYE TEKNİK: Kutsal Boynuz

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 29 Nov 2023, 12:58
by Gadiel
Selam,

Dimensio 2. Karakter Popülarite Anketin'den kazandığım 1 - Adet C seviye teknik yaratımını aşağıdaki gibi kullanmak istiyorum.

Tekniğin İsmi: Kör edici ışık
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: İlk aşamada, Nueamsa boynuzundan bir ışık süzmesi yaratıyor ve üç dört saniyelik zaman diliminde bu süzme biriktirilerek yoğunlaşıyor. Sonuç olarak, bu süzme bir küre formuna dönüşüyor. Bu oluşan ışık küresi oldukça parlak ve yoğun bir ışık yaymaya başlıyor. Bu yayılan ışık, yoğunluğu nedeniyle gözleri geçici olarak kamaştırabilir ve bir bakışta görmeyi engelleyebilir. Zamanla, bu ışık yoğunluğu azalıyor ve etki kayboluyor. Bu durumda, gözleri kamaşan kişilerin görme yetileri normale dönüyor. Tekniğin tekrar etkili olabilmesi için, Nuemsa aynı süreci yeniden başlatarak yeni bir ışık süzmesi oluşturup onu yoğunlaştırmalıdır. Bu şekilde, etki tekrar ortaya çıkabilir.

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 01 Dec 2023, 13:41
by GM - Dimensio
Gadiel wrote: 29 Nov 2023, 12:58 Tekniğin İsmi: Kör edici ışık
Tekniğin Sınıfı: Elemental İllüzyon
Tekniğin Elementi: Işık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: İlk aşamada, Nueamsa boynuzundan bir ışık süzmesi yaratıyor ve üç dört saniyelik zaman diliminde bu süzme biriktirilerek yoğunlaşıyor. Sonuç olarak, bu süzme bir küre formuna dönüşüyor. Bu oluşan ışık küresi oldukça parlak ve yoğun bir ışık yaymaya başlıyor. Bu yayılan ışık, yoğunluğu nedeniyle gözleri geçici olarak kamaştırabilir ve bir bakışta görmeyi engelleyebilir. Zamanla, bu ışık yoğunluğu azalıyor ve etki kayboluyor. Bu durumda, gözleri kamaşan kişilerin görme yetileri normale dönüyor. Tekniğin tekrar etkili olabilmesi için, Nuemsa aynı süreci yeniden başlatarak yeni bir ışık süzmesi oluşturup onu yoğunlaştırmalıdır. Bu şekilde, etki tekrar ortaya çıkabilir.

Tekniğin aktif olması için Nuemsa boynuzunun uçunda bir ışık süzmesi yaratır ve bu ışığa yoğunlaşır. Bu yoğunlaşmayla birlikte ışık süzmesi bir küre formuna dönüşmeye başlar. Oluşan kürenin uygun hale gelmesiyle birlikte, küreden parlak ve yoğun bir ışık yayılmaya başlar. Bu yayılan ışık, yoğunluğu nedeniyle gözleri geçici olarak kamaştırabilir ve bir bakışta görmeyi engelleyebilir. Nuemsa odağını sürdürdüğü sürece ışık yayılmaya ve etkilerini göstermeye devam eder. Nuemsa'nın bir şekilde odağının kaybolması veya odağını isteyerek kesmesiyle birlikte, ışığın yoğunluğu da yoğunlaşma oranına bağlı kalarak azalmaya başlar. Tekniğe maruz kalan kişileri görme yetileri ışığın kaybolmasına bağlı olarak tekrar normal haline dönmeye başlar. Tekniğin aktif olduğu süre zarfında, Nuemsa yoğunlaşmasını engelleyecek herhangi bir aksiyon alamaz ve herhangi bir teknik kullanamaz. Tekniğin bir şekilde sonlanmasının ardından, oluşan küre yok olacağından, tekniğin tekrar aktif olabilmesi için Nuemsa'nın yoğunlaşması sürecine en başından başlaması gerekir. Hedef içerisindekiler tarafından tekniğin bir illüzyon olduğunun anlaşılması halinde, teknik kendiliğinden sonlanır.

Işık elementinin psişik tekniklere karşı dezavantajlı durumu yanında, RP içi etmenlerle ışık elementini dezavantajları görülebilir.
 ! Message from: GM - Dimensio
Teknik yukarıdaki haliyle C seviye olarak onaylanabilir.

GM - Dimensio wrote:Tekniğin İsmi: Kutsal Boynuz
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tekniğin kullanılmasıyla birlikte, Nuemsa rakibine odaklanır ve sahip olduğu tüm gücüyle rakibine doğru koşmaya başlar. Nuemsa bu teknikte sadece saldırıyı amaçlar ve hedefine ulaşmak için dayanıklılığı da artar. Nuemsa’nın tüm odağını koşmaya ve saldırıya vermesi, onun sahip olduğu statlarına bakılmaksızın kendisini oldukça hızlı ve güçlü hale getirir. Teknik, Nuemsa’nın rakibine boynuzunu indirmesiyle sonlanır. Teknik sonucunda rakibin hasar alması halinde, ölümcül bir yara oluşturması kuvvetle muhtemeldir. Teknik, delme ve kanama etkileri bırakabilir. Ancak tekniğin isabet oranı düşüktür. Bunun yanında, tekniğin sonlandığında Nuemsa’nın dayanıklılığında ciddi bir düşüş görülür.
 ! Message from: GM - Dimensio
Sistem tarafından yaratılmış teknik, DoD:Dimensio 2. Popülarite Anketi ödülü kapsamında alınmıştır. İmzanıza geçirmeyi unutmayın.


Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 03 Jan 2024, 16:04
by GM - Dimensio
 ! Message from: GM - Dimensio
Tekniğin İsmi: Peri Dokunuşu
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: D Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Tamamen saldırı amacıyla kullanılan bu teknikle Nuemsa, iki elini açık bir göğüs hizasına getirir. Avuç içleri tamamen rakibine bakacak şekilde durur ve rakibin göğüs bölümüne eş zamanlı olarak hamle yapar. İki el art arda rakibe toplamda 4 yumruk atar. Her iki yumruğun da inmesi, normal bir yumruk hasarından daha fazla zarar meydana getirir ve kanama etkisi yaratabilir. Teknik bir kez kullanıldıktan sonra, tekrar aynı duruşla yeniden başlatılabilir. Teknik her kullanım başına enerji götürür.

Tekniğin İsmi: Öfkeli Peri
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Sınırsız Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Nuemsa var olan tüm kudretini biriktirir ve bu sayede Nuemsa’ın gücünde gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Nuemsa’nın gücünü yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.
 ! Message from: GM - Dimensio
Yukarıda belirtilen iki teknik, daha önce oyuncu tarafından alınmış olması nedeniyle, son konudan kazanılan ödüller düşülmüştür.

Bu kapsamda iki teknik için toplamda 25 İGP ödülden düşülmüş olup, kalan 125 İGP ve diğer ödülleri belirterek, yukarıda yer alan teknikleri imzanıza ekleyebilirsiniz.

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 01 Jul 2024, 22:07
by Gadiel
Selam,

Kaderi Belirleyenler (Inias | Diniel | Gadiel | Dina | Zenahpuryu | Seraph) İsimli konudan toplamda 60 GP, 60 AGP ve 60 İGP kazandım.

Tüm statlarımı dağıttıktan sonra elimde;

20 GP, 45 AGP ve 65 İGP kaldı. Bununla aşağıdaki A seviye tekniği yaratmak istiyorum.

Tekniğin İsmi: Ebedi Işık

Tekniğin Sınıfı: Elemental

Tekniğin Elementi: Işık

Tekniğin Seviyesi:
A

Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi

Tekniğin Etki Mesafesi:
Uzak

Tekniğin Açıklaması:
Ebedi Işık, iblisin etrafında toplanan yüksek yoğunluklu ışık enerjilerini kullanarak oluşturulan son derece güçlü ve odaklanmış bir enerji ışınıdır. Bu enerji ışını, iblis tarafından belirlenen hedefe doğru yönlendirilir ve temas ettiğinde ciddi miktarda hasar verir. Işın, mükemmel delici kabiliyeti sayesinde hedefin arkasında bulunan nesneleri veya engelleri kolayca delebilir, bu da teknikleri savunma yapılarına, büyü kalkanlarına veya diğer fiziksel engellere karşı etkili kılar.

Ebedi Işık, ışık elementinin temiz ve keskin doğasını simgeler. Tekniğin delici özelliği, ışığın maddeleri geçme kabiliyetinin bir yansımasıdır. Enerji ışını, 50 metre uzunluğa kadar etkilidir ve doğrusal bir hatta ilerler. İblisin büyü gücü arttıkça, teknik daha uzun mesafelere etki edebilir ve daha kalın veya büyü dirençli engelleri delebilir hale gelir.

Onaylanması halinde bu tekniği karakterimin KT'si (Karakteristik tekniği) olarak belirlemek istiyorum.

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 02 Jul 2024, 12:55
by GM - Dimensio
Gadiel wrote: 01 Jul 2024, 22:07
Tekniğin İsmi: Ebedi Işık

Tekniğin Sınıfı: Elemental

Tekniğin Elementi: Işık

Tekniğin Seviyesi:
A

Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi

Tekniğin Etki Mesafesi:
Uzak

Tekniğin Açıklaması:
Ebedi Işık, iblisin etrafında toplanan yüksek yoğunluklu ışık enerjilerini kullanarak oluşturulan son derece güçlü ve odaklanmış bir enerji ışınıdır. Bu enerji ışını, iblis tarafından belirlenen hedefe doğru yönlendirilir ve temas ettiğinde ciddi miktarda hasar verir. Işın, mükemmel delici kabiliyeti sayesinde hedefin arkasında bulunan nesneleri veya engelleri kolayca delebilir, bu da teknikleri savunma yapılarına, büyü kalkanlarına veya diğer fiziksel engellere karşı etkili kılar.

Ebedi Işık, ışık elementinin temiz ve keskin doğasını simgeler. Tekniğin delici özelliği, ışığın maddeleri geçme kabiliyetinin bir yansımasıdır. Enerji ışını, 50 metre uzunluğa kadar etkilidir ve doğrusal bir hatta ilerler. İblisin büyü gücü arttıkça, teknik daha uzun mesafelere etki edebilir ve daha kalın veya büyü dirençli engelleri delebilir hale gelir.

Onaylanması halinde bu tekniği karakterimin KT'si (Karakteristik tekniği) olarak belirlemek istiyorum.
 ! Message from: GM - Dimensio
Tekniğin daha detaylı, kullanımı belirgin ve dezavantajlarını açıkça ortaya koyan bir şekilde düzenlenmesi gerekmektedir. Bununla birlikte, Nuemsa sadece illüzyon temelli tekniklerde "ışık" kullanır. Elemental tekniklerinde Nuemsa "doğa" elementini kullanır. Bu hususa ayrıca dikkat edilmesi gerekmektedir.

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 03 Jul 2024, 10:18
by Gadiel
Tekniğin İsmi: Doğanın Yargısı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: A
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: Doğanın Yargısı, kullanıcının yerin derinliklerinden güç toplayarak, özel olarak güçlendirilmiş doğal yeteneklerini sergilemesine olanak tanır. Bu yetenek sayesinde kullanıcı, kontrolü altındaki kökleri ve bitki örtüsünü sadece büyütmekle kalmaz, aynı zamanda bu köklerin fiziksel özelliklerini önemli derecede artırır. Kökler, esneklik, hız, delicilik, kesinlik ve direnç açısından geliştirilir ve bu sayede düşmanları hızla yakalayıp, sıkıca tutabilir, öte yandan bir mızrak veya bir kılıç misali delici ve kesici saldırılara olanak sağlayabilir. Kökler ayrıca, zehirli dikenlerle donatılmıştır; bu dikenler temas halinde düşmanları zayıflatan bir toksin salgılar.

Kullanıcı düşmanların yerini belirledikten sonra, zeminin altından hızla uzanan ve zehirli dikenlerle kaplı kökler büyütür. Bu kökler, hedeflere doğru sivri uçlarla saldırır, ciddi kesikler açabilir ve temas ettikleri canlıları zehirleyebilir. Zehir, yavaş etkili bir paralitik etkiye sahiptir, bu da düşmanların hareket kabiliyetini kısıtlar ve onları savunmasız bırakır.

Savunma amacıyla, kullanıcı kökleri genişleyen bir kalkan olarak düzenleyebilir. Bu kök barikatı, elastikiyeti ve dayanıklılığı artırılmış köklerden oluşur, fiziksel ve bazı büyüsel saldırılara karşı üstün koruma sağlar. Kullanıcı, bu kök duvarını istediği yönde esnetebilir ve şekillendirebilir, böylece dinamik ve etkili bir savunma sistemi oluşturur.

Dezavantajları:
1.Yüksek Enerji Gereksinimi: Doğanın Yargısı, kullanıcının büyük miktarda enerji tüketmesini gerektirir. Teknik kullanıldıktan sonra kullanıcı, enerjisinin büyük bir kısmını kaybeder, bu da onu bir süreliğine savunmasız bırakır.
2.Zemin Kısıtlamaları: Teknik, yalnızca doğal toprak zeminler üzerinde etkilidir. Beton gibi yapay zeminlerde kökler büyüyemez ve kontrol edilemez.
3.Kontrol Zorluğu: Köklerin geliştirilmiş fiziksel özellikleri, onları kontrol etmeyi zorlaştırabilir. Yanlış kullanıldığında, müttefikleri de yakalayabilir veya zarar verebilir.
4.Sınırlı Süre ve Bekleme Süresi: Teknik, maksimum on dakika süreyle aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz.

Doğanın yargısı, doğa elementine hakim kullanıcılar için etkileyici bir gösteri sunar ve çok yönlü kullanımıyla stratejik derinlik sağlar. Ancak, etkili kullanımı dikkatli planlama ve kontrol gerektirir. Bu teknik, kullanıcının doğal yeteneklerini güçlendirirken aynı zamanda savaş alanındaki etkileşimlerini artırır, böylece hem savunma hem de saldırıda yeni stratejiler sunar.

Bu teknik onaylanması halinde Karakteristik teknik olarak kullanılacaktır.

0.Düzey Teknik Özellikleri;
• Köklerin kalitesi düzeye göre artar. 0. Düzeyde köklerin özellikleri %25 artış ile orantılanabilir.
• Zemin kısıtlamaları düzey arttıkça azalır. Tekniğin düzeyi yükseldikçe beton zeminlerde bile kökler çıkartılabilir, kullanıcı daha derin köklere ulaşım sağlayaiblir.
• 20 Dakika aktif tutulabilir, Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Düzey arttıkça bu süreler artar ve azalır.


Image

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 04 Jul 2024, 13:11
by GM - Dimensio
Gadiel wrote: 03 Jul 2024, 10:18
Doğanın Yargısı, kullanıcının yerin derinliklerinden güç toplayarak, özel olarak güçlendirilmiş doğal yeteneklerini sergilemesine olanak tanır. Bu yetenek sayesinde kullanıcı, kontrolü altındaki kökleri ve bitki örtüsünü sadece büyütmekle kalmaz, aynı zamanda bu köklerin fiziksel özelliklerini önemli derecede artırır. Kökler, esneklik, hız, delicilik, kesinlik ve direnç açısından geliştirilir ve bu sayede düşmanları hızla yakalayıp, sıkıca tutabilir, öte yandan bir mızrak veya bir kılıç misali delici ve kesici saldırılara olanak sağlayabilir. Kökler ayrıca, zehirli dikenlerle donatılmıştır; bu dikenler temas halinde düşmanları zayıflatan bir toksin salgılar.
 ! Message from: GM - Dimensio
Kontrolü altındaki kök derken, iblisin kendiliğinden sıfırdan yarattığı köklerden mi bahsediyoruz, yoksa halihazırda mevcut kökler mi? Bitki örtüsünü büyütmek? Mevcut bir ağacı büyütmek, tohum halinden filizlendirmek veya ağaca meyve verdirmek gibi mi?
Gadiel wrote: 03 Jul 2024, 10:18Kullanıcı düşmanların yerini belirledikten sonra, zeminin altından hızla uzanan ve zehirli dikenlerle kaplı kökler büyütür. Bu kökler, hedeflere doğru sivri uçlarla saldırır, ciddi kesikler açabilir ve temas ettikleri canlıları zehirleyebilir. Zehir, yavaş etkili bir paralitik etkiye sahiptir, bu da düşmanların hareket kabiliyetini kısıtlar ve onları savunmasız bırakır..
 ! Message from: GM - Dimensio
Köklerin boyutları nedir? Boyutlar değiştirilebilir mi? Dikenler de aynı şekilde, büyütülüp küçülen özelliği var mıdır, yoksa sabit boyutlardan mı bahsediyoruz? Bir kökteki diken yoğunluğu tam olarak nedir?
Gadiel wrote: 03 Jul 2024, 10:18Savunma amacıyla, kullanıcı kökleri genişleyen bir kalkan olarak düzenleyebilir. Bu kök barikatı, elastikiyeti ve dayanıklılığı artırılmış köklerden oluşur, fiziksel ve bazı büyüsel saldırılara karşı üstün koruma sağlar. Kullanıcı, bu kök duvarını istediği yönde esnetebilir ve şekillendirebilir, böylece dinamik ve etkili bir savunma sistemi oluşturur.
 ! Message from: GM - Dimensio
Köklerin bir kalkana dönüşmesi anlık mı olur yoksa belli bir süre zarfında mı olur? Oluşturulan kalkanın esnetilmesi ve şekillendirilmesi için de aynı soruyu sormak gerekiyor. Kalkanın boyutları değiştirilebilir nitelikte mi? Değiştirilebilir olması halinde oluşma sürecine etkisi nedir? Kalkan bazı büyüsel saldırılara karşı nasıl koruma sağlıyor?

Off Topic
Yukarıda belirtilen hususlara yönelik düzenlemeler yapıldıktan sonra tekrar değerlendirilecektir.

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 04 Jul 2024, 14:06
by Gadiel
Tekniğin İsmi: Doğanın Yargısı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: A
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: "Doğanın Yargısı" tekniği, kullanıcın yer altından yeni kökler yaratmasına olanak tanır. Bu, kullanıcının çevresindeki doğal bitki örtüsünden bağımsız olarak, iblisin büyü enerjisini kullanarak topraktan yeni kökler çıkarabilmesi anlamına gelir. Yeni kökler, büyü enerjisiyle beslenerek, anında oluşur ve istenilen şekilde yönlendirilebilir. Fakat köklerin büyüyebilmesi için zeminin uygun olma şartı devam etmektedir. Tekniğin ilk düzeylerinde kullanıcı beton bir zemin üzerinde kök yaratamazken, düzey ilerledikçe ve kullanıcı tekniği üzerinde kontrol sağladıkça betonun altındaki zemine erişebilecek düzeye gelebilir ilerde.

Bu yetenek sayesinde kullanıcı, kontrolü altındaki kökleri ve bitki örtüsünü sadece büyütmekle kalmaz, aynı zamanda bu köklerin fiziksel özelliklerini önemli derecede artırır. Kökler, esneklik, hız, delicilik, kesinlik ve direnç açısından geliştirilir ve bu sayede düşmanları hızla yakalayıp, sıkıca tutabilir, öte yandan bir mızrak veya bir kılıç misali delici ve kesici saldırılara olanak sağlayabilir. Kökler ayrıca, zehirli dikenlerle donatılmıştır; bu dikenler temas halinde düşmanları zayıflatan bir toksin salgılar.

Kullanıcı düşmanların yerini belirledikten sonra, zeminin altından hızla uzanan ve zehirli dikenlerle kaplı kökler büyütür. Bu kökler, hedeflere doğru sivri uçlarla saldırır, ciddi kesikler açabilir ve temas ettikleri canlıları zehirleyebilir. Zehir, yavaş etkili bir paralitik etkiye sahiptir, bu da düşmanların hareket kabiliyetini kısıtlar ve onları savunmasız bırakır.


Kök ve Diken Özellikleri:


Kök Boyutları ve Esneklik:
Kökler, 2 ila 5 metre uzunluğunda büyüyebilir ve kalınlıkları 5 ila 25 cm arasında değişebilir. Esnek yapıları sayesinde çevik hareketler ve darbeleri absorbe etme kabiliyetine sahiptirler. Tekniğin düzeyi ilerledikçe bu oranlar atar.

Diken Yoğunluğu ve Boyutları: Her kökte yaklaşık 30 ila 50 arası diken bulunur. Dikenlerin boyutları 5 ila 10 cm arasında değişebilir ve yoğunluğu kökün kullanıldığı göreve göre ayarlanabilir. Dikenlerin boyutu veya işlevselliği tekniğin düzeyi ile orantılı bir şekilde artar.

Köklerin Kalkana Dönüşüm Süresi: Köklerin bir kalkana dönüşmesi, kullanıcının enerjisini ve komutunu almasından itibaren 3 ila 5 saniye arasında gerçekleşir.

Kalkanın Esnekliği ve Şekillendirilmesi: Kullanıcı, oluşturduğu kökleri bir örgü gibi bir araya getirerek bir kalkan şeklini aldırabilir. Bu kalkanı kökleri kontrol ederek istediği yöne esnetebilir, kökleri esnetebilme oranına göre örgü haline gelmiş köklere imkan dahilinde çeşitli şekiller verebilir. Kalkanın şekillendirilmesi, kullanıcı tarafından enerji kontrolü ile anlık olarak gerçekleştirilir ve istenilen form, savaşın dinamiklerine uygun olarak ayarlanabilir. Kalkan, çeşitli geometrik şekillere bükülebilir ve bunun için gereken süre, değişiklik yapılan şekil ve boyut kompleksitesine göre değişkenlik gösterir.

Kalkan Boyutları ve Ayarlanabilirlik: Kalkanın boyutu köklerin boyutu ile orantılıdır. Kullanıcının örgü haline getirdiği köklerin sıkılığına ve yoğunluğuna göre değişebilmektedir. Daha küçük bir boyutta sık halde örülmüş bir kök kalkan çok daha dayanıklı olacakken daha geniş bir alanı kapsayan kalkan daha az sıklık ile örüleceği için dayanıklığı daha az olacaktır. Bu tekniğin düzeyi artıkça azalacak bir dezavantajdır.

Dezavantajları:
1.Yüksek Enerji Gereksinimi: Doğanın Yargısı, kullanıcının büyük miktarda enerji tüketmesini gerektirir. Teknik kullanıldıktan sonra kullanıcı, enerjisinin büyük bir kısmını kaybeder, bu da onu bir süreliğine savunmasız bırakır.
2.Zemin Kısıtlamaları: Teknik, yalnızca doğal toprak zeminler üzerinde etkilidir. Beton gibi yapay zeminlerde kökler büyüyemez ve kontrol edilemez. Bu dezavantaj tekniğin düzeyi arttıkça yok olacaktır.
3.Kontrol Zorluğu: Köklerin geliştirilmiş fiziksel özellikleri, onları kontrol etmeyi zorlaştırabilir. Yanlış kullanıldığında, müttefikleri de yakalayabilir veya zarar verebilir.
4.Sınırlı Süre ve Bekleme Süresi: Teknik, maksimum on dakika süreyle aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz.

0.Düzey Teknik Özellikleri;
• Köklerin kalitesi tekniğin düzeyi ile orantılıdır. 0. Düzey teknik ile üretilen kökler 100 üzerinden 20 seviyesinde olarak yorumlanabilir. Öte yandan oluşturulan köklerin boyutu 0. Düzeyde 2-5 metre aralığındadır. Düzey arttıkça bu boyutlar artacaktır. Keza aynı şekilde tek seferde üretebilecek kök sayısı ilk başta 20’dir. Kullanıcı 20’den fazla kök üretemez ve ürettiği her kök için enerji sarfiyatı artar. Yok olan köklerin yerine yeni kökler üretilebilir; ama kullanıcının kontrol edebileceği maksimum kök sayısı 20’dir ilk düzeyde.
• Zemin kısıtlamaları düzey arttıkça azalır. Tekniğin düzeyi yükseldikçe beton zeminlerde bile kökler çıkartılabilir, kullanıcı beton zeminlerin altındaki toprakta kök yetiştirebilir.
• 20 Dakika aktif tutulabilir, Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Düzey arttıkça bu süreler artar ve azalır.
•Kalkanın kalitesi ve köklerin şekil alma kapasitesi tekniğin düzeyi ile doğru orantılıdır. Düzey artıkça köklerin kalitesi artacağı için kalkanın kalitesi de doğrudan etkilenecektir. 0.Teknik düzeyinde kökler en düşük seviyede şekil alacak yapıdadırlar ve çok basit şekiller alabilir. (üçgen ve benzeri) Teknik düzeyi ilerledikçe kökler daha karmaşık şekillere bürünebilirler.
•Tekniğin 0. Düzeyinde dikenlerin sayısı ve zehri en minimal düzeydedir. Yetişkin bir Aludir’in bu dikenlerin zehrinden etkilenebilmesi için üst üste çok fazla diken tarafından kesikler almalıdır. Dikenlerin keskinliği, sayısı ve zehrin kuvveti tekniğin düzeyi ile direkt orantılıdır. 0. Teknik düzeyinde dikenler direkt deri ve basit kumaşlar üzerinden kesik atabilecek seviyedelerken, ilerleyen düzeylerde bir zırhı bile aşabilecek seviyeye gelebilir. Aynı zamanda dikenlerin sayısı 2 metrelik bir kökte 30 iken, 5 metrelik bir kökte sayısı 50’dir. Bu durum 0. Düzey için geçerli olup, düzey arttıkça sayıları da orantılı bir şekilde artmaktadır. Zehrin seviyesi de keza düzey arttıkça artacaktır.

Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] Gadiel

Posted: 05 Jul 2024, 15:51
by GM - Dimensio
Gadiel wrote: 04 Jul 2024, 14:06
Tekniğin İsmi: Doğanın Yargısı
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Doğa
Tekniğin Seviyesi: A
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Orta
Tekniğin Açıklaması: "Doğanın Yargısı" tekniği, kullanıcın ayaklarının veya ellerinin zemine temas etmesiyle, yere temas eden bölgeden başlayarak yer altından yeni kökler yaratmasına olanak tanır. Bu, kullanıcının çevresindeki doğal bitki örtüsünden bağımsız olarak, iblisin büyü enerjisini kullanarak topraktan yeni kökler çıkarabilmesi anlamına gelir. Yeni kökler, zemine temas eden bölgeden aldığı büyü enerjisiyle beslenerek, anında oluşur ve istenilen şekilde yönlendirilebilir. Köklerin oluşumunun ardından hedef bölgeye ulaşması, Nuemsa ile hedef arasındaki mesafeye göre değişkenlik gösterir. Fakat köklerin büyüyebilmesi için zeminin uygun olma şartı devam etmektedir. Tekniğin ilk düzeylerinde kullanıcı beton bir zemin üzerinde kök yaratamazken, düzey ilerledikçe ve kullanıcı tekniği üzerinde kontrol sağladıkça betonun altındaki zemine erişebilecek düzeye gelebilir ilerde.

Bu yetenek sayesinde kullanıcı, kontrolü altındaki kökleri ve bitki örtüsünü sadece büyütmekle kalmaz, aynı zamanda bu köklerin fiziksel özelliklerini önemli derecede artırır. Kökler, esneklik, hız, delicilik, kesinlik ve direnç açısından geliştirilir ve bu sayede düşmanları hızla yakalayıp, sıkıca tutabilir, öte yandan bir mızrak veya bir kılıç misali delici ve kesici saldırılara olanak sağlayabilir. Kökler ayrıca, zehirli dikenlerle donatılmıştır; bu dikenler temas halinde düşmanları zayıflatan bir toksin salgılar. Köklerin zehirli dikenlerle donatılması, tamamen Nuemsa'nın inisiyatifinde olup, Nuemsa dilerse kökleri zehirli dikenler olmadan oluşturabilir. Ancak köklerin zehirli dikenler barındırması, ayrıca enerji sarfına ve başkaca dezavantajlara neden olur.

Kullanıcı düşmanların yerini belirledikten sonra, zeminin altından hızla uzanan ve zehirli dikenlerle kaplı kökler büyütür. Bu kökler, hedeflere doğru sivri uçlarla saldırır, ciddi kesikler açabilir ve temas ettikleri canlıları zehirleyebilir. Zehir, yavaş etkili bir paralitik etkiye sahiptir, bu da düşmanların hareket kabiliyetini kısıtlar ve onları savunmasız bırakır.


Kök ve Diken Özellikleri:


Kök Boyutları ve Esneklik:
Kökler, 2 ila 5 metre uzunluğunda büyüyebilir ve kalınlıkları 5 ila 25 cm arasında değişebilir. Esnek yapıları sayesinde çevik hareketler ve darbeleri absorbe etme kabiliyetine sahiptirler. Tekniğin düzeyi ilerledikçe bu oranlar atar artabilir.

Diken Yoğunluğu ve Boyutları: Her kökte yaklaşık 30 ila 50 arası diken bulunur. Dikenlerin boyutları 5 ila 10 cm arasında değişebilir ve yoğunluğu kökün kullanıldığı göreve göre ayarlanabilir. Dikenlerin boyutu veya işlevselliği tekniğin düzeyi ile orantılı bir şekilde artar.

Köklerin Kalkana Dönüşüm Süresi: Köklerin bir kalkana dönüşmesi, kullanıcının enerjisini ve komutunu almasından itibaren 3 ila 5 10saniye arasında gerçekleşir. Bu süre, genel olarak Nuemsa'nın odaklanmasına ve RP içi faktörlere göre belirlenir. Ancak kökler halihazırda saldırı veya başkaca bir amaç için kullanılmış olması halinde, kalkan oluşumu gerçekleştirilemez. Aynı şekilde, halihazır mevcut bir kalkanın bulunması halinde ise, saldırı veya başkaca bir amaçla kökler kullanılamaz.

Kalkanın Esnekliği ve Şekillendirilmesi: Kullanıcı, oluşturduğu kökleri bir örgü gibi bir araya getirerek bir kalkan şeklini aldırabilir. Bu kalkanı kökleri kontrol ederek istediği yöne esnetebilir, kökleri esnetebilme oranına göre örgü haline gelmiş köklere imkan dahilinde çeşitli şekiller verebilir. Kalkanın şekillendirilmesi, kullanıcı tarafından enerji kontrolü ile anlık olarak gerçekleştirilir ve istenilen form, savaşın dinamiklerine uygun olarak ayarlanabilir. Kalkan, çeşitli geometrik şekillere bükülebilir ve bunun için gereken süre, değişiklik yapılan şekil ve boyut kompleksitesine göre değişkenlik gösterir.

Kalkan Boyutları ve Ayarlanabilirlik: Kalkanın boyutu köklerin boyutu ile orantılıdır. Kullanıcının örgü haline getirdiği köklerin sıkılığına ve yoğunluğuna göre değişebilmektedir. Daha küçük bir boyutta sık halde örülmüş bir kök kalkan çok daha dayanıklı olacakken daha geniş bir alanı kapsayan kalkan daha az sıklık ile örüleceği için dayanıklığı daha az olacaktır. Bu tekniğin düzeyi artıkça azalacak bir dezavantajdır.

Dezavantajları:
1.Yüksek Enerji Gereksinimi: Doğanın Yargısı, kullanıcının büyük miktarda enerji tüketmesini gerektirir. Teknik kullanıldıktan sonra kullanıcı, enerjisinin büyük bir kısmını kaybeder, bu da onu bir süreliğine savunmasız bırakır.
2.Zemin Kısıtlamaları: Teknik, yalnızca doğal toprak zeminler üzerinde etkilidir. Beton gibi yapay zeminlerde kökler büyüyemez ve kontrol edilemez. Bu dezavantaj tekniğin düzeyi arttıkça yok olacaktır olabilir.
3.Kontrol Zorluğu: Köklerin geliştirilmiş fiziksel özellikleri, onları kontrol etmeyi zorlaştırabilir. Yanlış kullanıldığında, müttefikleri de yakalayabilir veya zarar verebilir.
4.Sınırlı Süre ve Bekleme Süresi: Teknik, maksimum on dakika süreyle aktif tutulabilir. Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Tekniğin sonlanmasıyla birlikte, Nuemsa tarafından yaratılan tüm kökler tekrar temas noktasından Nuemsa'ya döner ve geriye herhangi bir kök kalmaz.
5.Zehir etkisi: Nuemsa'nın kökleri dikenli bir şekilde kullanması ve dikenlerdeki zehrin çıkartılmaması halinde, köklerin zehirli bir şekilde Nuemsa'ya dönecek olması, Nuemsa'nın kan akışını etkiler ve zehrin tüm etkileri Nuemsa'da görülmeye başlar. Bu etki, tekniğin düzeyi arttıkça gelişebilir veya ortadan kalkabilir.

0.Düzey Teknik Özellikleri;
• Köklerin kalitesi tekniğin düzeyi ile orantılıdır. 0. Düzey teknik ile üretilen kökler 100 üzerinden 20 seviyesinde olarak yorumlanabilir. Öte yandan oluşturulan köklerin boyutu 0. Düzeyde 2-5 metre aralığındadır. Düzey arttıkça bu boyutlar artacaktır artabilir. Keza aynı şekilde tek seferde üretebilecek kök sayısı ilk başta 20’dir. Kullanıcı 20’den fazla kök üretemez ve ürettiği her kök için enerji sarfiyatı artar. Yok olan köklerin yerine yeni kökler üretilebilir; ama kullanıcının kontrol edebileceği maksimum kök sayısı 20’dir ilk düzeyde. Nuemsa'nın her bir kök üretimi enerji sarfiyatına neden olur. Bu nedenle, birden fazla kökün üretilmeye başlanması halinde, köklerin sahip olduğu etkilerde azalma gözlemlenebilir. Ancak odaklanma ve yoğunlaşma gibi hususlar ile RP içi faktörler dikkate alınarak, bu etki azalması hususunda değişkenlikler olabilir. Bu haliyle, Nuemsa'nın üretebileceği kök sayısının herhangi bir sınırı bulunmasa dahi, kök sayısının artmasının kök kalitesini etkilemesi nedeniyle, üretilen köklerin sayısının kontrol altında tutulması gerekebilir. Bu etki, tekniğin düzeyi arttıkça değişebilir veya gelişebilir.
• Zemin kısıtlamaları düzey arttıkça azalır azalabilir. Tekniğin düzeyi yükseldikçe beton zeminlerde bile kökler çıkartılabilir, kullanıcı beton zeminlerin altındaki toprakta kök yetiştirebilir.
20 10 Dakika aktif tutulabilir, Kullanım sonrasında, kullanıcı iki saat boyunca Doğanın yargısı dahil hiçbir doğa temelli yeteneğini kullanamaz. Düzey arttıkça bu süreler artar artabilir ve azalır azalabilir.
•Kalkanın kalitesi ve köklerin şekil alma kapasitesi tekniğin düzeyi ile doğru orantılıdır. Düzey artıkça köklerin kalitesi artacağı için kalkanın kalitesi de doğrudan etkilenecektir. 0.Teknik düzeyinde kökler en düşük seviyede şekil alacak yapıdadırlar ve çok basit şekiller alabilir. (üçgen ve benzeri) Teknik düzeyi ilerledikçe kökler daha karmaşık şekillere bürünebilirler.
•Tekniğin 0. Düzeyinde dikenlerin sayısı ve zehri en minimal düzeydedir. Yetişkin bir Aludir’in bu dikenlerin zehrinden etkilenebilmesi için üst üste çok fazla diken tarafından kesikler almalıdır. Dikenlerin keskinliği, sayısı ve zehrin kuvveti tekniğin düzeyi ile direkt orantılıdır. 0. Teknik düzeyinde dikenler direkt deri ve basit kumaşlar üzerinden kesik atabilecek seviyedelerken, ilerleyen düzeylerde bir zırhı bile aşabilecek seviyeye gelebilir. Aynı zamanda dikenlerin sayısı 2 metrelik bir kökte 30 iken, 5 metrelik bir kökte sayısı 50’dir. Bu durum 0. Düzey için geçerli olup, düzey arttıkça sayıları da orantılı bir şekilde artmaktadır artabilir. Zehrin seviyesi de keza düzey arttıkça artacaktır geliştirilebilir.
 ! Message from: GM - Naruto
Teknik yukarıdaki haliyle A-Rank olarak onaylanabilir.