Page 1 of 1
[Teknik Yaratım ve Geliştirme] İnias
Posted: 14 Nov 2023, 17:49
by Inias
Tekniğin İsmi: Dörde Katla
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: Yok
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Kho'Raktar, İnias ile deneyimlediği İmparatorluk Anı'ndan "etkilenerek" bir bütün olarak gerçekleştirdikleri ilk saldırıyı dörde katlar. Önce Sağ dizini kırarak gövdesini sağ tarafa eğer ve sağ alt koluyla aşağıdan yukarıya doğru bir yumruk atar. Ardından gövdesini sola eğerek sol alt koluyla yine aşağıdan yukarıya doğru bir yumruk daha atar ve bu sırada doğrulur. Bu iki yumruğun amacı hedefi havaya savurmaktır. Sonra sağ üst koluyla havadaki hedefini yere çarpacak bir yumruk atar. En son sol üst koluyla yere çarpmış hedefinin üzerine bir yumruk indirerek onu yerin altına gömer. Eğer hedef havaya uçurulamayacak kadar devasa ise, ilk yumruk hedefin karnına, ikinci yumruk ise hedefin çenesine atılır. Üçüncü yumruk yandan kafaya, dördüncü yumruk da hedefin suratına atılır.
Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] İnias
Posted: 28 Nov 2023, 22:42
by Inias
https://www.dimensio.rpgturk.com/viewto ... 2468#p2468
Bu başlıktan gelen sistemsel B seviye teknik ödülünü kullanarak Kaynayan Beden adındaki tekniği elde etmek istiyorum.
Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] İnias
Posted: 28 Nov 2023, 23:49
by Inias
Tekniğin İsmi: Kaçış Yok
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: Yok
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Kho'Raktar önce alt arka kollarını kullanarak rakibini yakalar ve sıkmaya başlar. Canını çıkarırcasına sıkmaya devam ederken üst ön kollarını kaldırıp ellerini birleştirerek rakibin kafasına çekiç misali indirir. Eğer rakip devasa ise, önce rakibin kollarını tutarak karşı koymasını engeller. Sonra söz konusu saldırıyı gerçekleştirir.
Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] İnias
Posted: 29 Nov 2023, 11:50
by GM - Dimensio
Inias wrote: ↑14 Nov 2023, 17:49
Tekniğin İsmi: Dörde Katla
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: Yok
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Kho'Raktar, İnias ile deneyimlediği İmparatorluk Anı'ndan "etkilenerek" bir bütün olarak gerçekleştirdikleri ilk saldırıyı dörde katlar. Önce Sağ dizini kırarak gövdesini sağ tarafa eğer ve sağ alt koluyla aşağıdan yukarıya doğru bir yumruk atar. Ardından gövdesini sola eğerek sol alt koluyla yine aşağıdan yukarıya doğru bir yumruk daha atar ve bu sırada doğrulur. Bu iki yumruğun amacı hedefi havaya savurmaktır. Sonra sağ üst koluyla havadaki hedefini yere çarpacak bir yumruk atar. En son sol üst koluyla yere çarpmış hedefinin üzerine bir yumruk indirerek onu yerin altına gömer. Eğer hedef havaya uçurulamayacak kadar devasa ise, ilk yumruk hedefin karnına, ikinci yumruk ise hedefin çenesine atılır. Üçüncü yumruk yandan kafaya, dördüncü yumruk da hedefin suratına atılır.
Teknik içeriği itibariyle kombo niteliğinde bir saldırı olduğundan, herhangi bir aşamasında bölünemez veya bir başka saldırıyla birleştirilemez. Tekniğin bir şekilde yarım kalması halinde, teknik kaldığı yerden devam etmez, en başından itibaren tekrar uygulanması gerekir. Bunun yanında rakibin statları ve RP içi durumlara göre saldırının etkisinde değişiklikler olabilir.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
Teknik yukarıdaki haliyle C seviye olarak onaylanabilir.
DoD: Dimensio 1. veya 2. Popülarite Anketine katılım ödülü kapsamında, teknik ücretsiz olarak yaratılabilir. |
GM - Dimensio wrote:Tekniğin İsmi: Kaynayan Beden
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Ateş
Tekniğin Seviyesi: B Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın Mesafe
Tekniğin Açıklaması: Teknik aktif hale gelmesi için Kho’Raktar bir süre sabit kalır. Odaklanmaya bağlı olarak bu stabil kalma süresi değişkenlik gösterebilir. Kho’Raktar odaklanmasını tamamlamasının ardından, vücudunun her noktası eşit şekilde ısınmaya başlar. Odaklanmaya bağlı olarak ısınma süresinde değişkenlik görülür. Teknik açık kaldığı sürece Kho’Raktar’ın bedeni ısınmaya devam eder. Teknik sayesinde Kho’Raktar’ın vücudundaki ısıya bağlı olarak temas eden kişilerde yanıklar oluşabilir. Tekniğin sonlandırılması durumunda, tekniğin tekrar uygulanması için odaklanma gerekir. Teknik, Kho’Raktar’ın iradesi ve dayanıklılığına bağlı olarak kendi bedeninde yanık oluşturmasa da, Kho’Raktar’ın iradesinin kırılması veya dayanıklılığını yitirmesi halinde ısıdan kendisi de zarar görebilir.
Ateş elementinin su elementine karşı dezavantajı bulunmaktadır. Bununla birlikte elemental tekniklerin genel dezavantajları da geçerlidir. RP içi durumlara göre her elemental teknikte olduğu gibi farklı dezavatajların çıkması muhtemeldir.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| DoD: Dimensio 2. Popülarite Anketi ödülü kapsamında, teknik ücretsiz olarak alınmıştır, imzanıza geçirmeyi unutmayın. |
Inias wrote: ↑28 Nov 2023, 23:49
Tekniğin İsmi: Kaçış Yok
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: Yok
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Etki Sınıfı: Vuruş Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması:
Kho'Raktar önce alt arka kollarını kullanarak rakibini yakalar ve sıkmaya başlar. Canını çıkarırcasına sıkmaya devam ederken üst ön kollarını kaldırıp ellerini birleştirerek rakibin kafasına çekiç misali indirir. Eğer rakip devasa ise, önce rakibin kollarını tutarak karşı koymasını engeller. Sonra söz konusu saldırıyı gerçekleştirir.
Kho'Raktar önce alt arka kollarını kullanarak rakibini yakalar. Yakalama hamlesinin başarılı olması halinde, Kho'Raktar yakaladığı rakibin kafasına üst ön kollarını kaldırıp ellerini birleştirerek çekiç misali indirir. Eğer rakip devasa ise, önce rakibin kollarını tutarak karşı koymasını engeller. Sonra söz konusu saldırıyı gerçekleştirir. Teknik içeriği itibariyle kombo niteliğinde bir saldırı olduğundan, herhangi bir aşamasında bölünemez veya bir başka saldırıyla birleştirilemez. Tekniğin bir şekilde yarım kalması halinde, teknik kaldığı yerden devam etmez, en başından itibaren tekrar uygulanması gerekir. Bunun yanında rakibin statları ve RP içi durumlara göre saldırının etkisinde değişiklikler olabilir.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
Teknik yukarıdaki haliyle C seviye olarak onaylanabilir.
DoD: Dimensio 1. veya 2. Popülarite Anketine katılım ödülü kapsamında, teknik ücretsiz olarak yaratılabilir. |
Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] İnias
Posted: 29 Nov 2023, 16:11
by Inias
Dörde Katla adındaki tekniği İGP ile almak istiyorum. C seviye teknik olduğundan 30 İGP gidecek ve bende 10 İGP kalacak. Kalan 10 İGP ile de bu tekniği geliştirmek istiyorum. Kaçış Yok adındaki tekniği de anketten gelen ödül doğrultusunda ücretsiz olarak almak istiyorum.
Re: [Teknik Yaratım ve Geliştirme] İnias
Posted: 01 Dec 2023, 13:42
by GM - Dimensio
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| Teknikler alınmıştır. Kalan puanlarınızı ve teknikleri imzanıza geçirmeyi unutmayın. |