Page 1 of 1
[Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 05 Apr 2023, 14:59
by Diniel
Tekniğin İsmi: Karanlık Klon
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Açıklaması: Raldrin kendisi merkezinde olduğu bir metre yarı çapında, zemine karanlık bir çember oluşturur ve karanlığın içerisinden Raldrin boyutunda, geceden daha karanlık, Raldrin'in suretinde karanlık varlık oluşturur. Karanlık varlık net olarak Raldrin'e benzemese bile onu andırmakla beraber etrafında dağılan sis şeklindeki karanlıkla, sanki sıvıdan yapılmışçasına ancak yine de katı halde varlığını sürdürür. Varlığın karanlık dışında kırmızı parıldayan iki gözü görünmektedir. Gözlerindeki ışıltılar klon hareket ettikçe ardından kırmızı bir iz oluşturarak hareketini sürdürür.
Karanlık klon Raldrin hızında fakat eş güçte değildir. Ayrıca dayanıklı da değildir. Raldrin'in yönetiminde hareket edebilir. Raldrin istediğinde 1 kereliğine aynı karanlık klon ile yer değiştirebilir. Klonun amacı daha çok Raldrin'e yer değişebilme ile özel hareket kabiliyeti sağlaması ile hızlı kaçınma veya ani saldırı sağlamaktır.
Karanlık klonlar ışığa karşı dayanıksızdır. Raldrin tarafından oluşturulan alan* veya genel karanlık dışında aydınlıkta genel nitelikleri iyice zayıflar. Işık ve ateşe karşı doğal bir dayanıksızlığı vardır.
*Raldrin'in karanlık alan oluşturabilmesiyle ilgili ileride yetenek alınacaktır.
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 05 Apr 2023, 15:19
by Diniel
Tekniğin İsmi: Mutlak Karanlık
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Açıklaması: Raldrin kısa süre odaklandıktan sonra etrafını karartmaya başlar. Bu karanlık giderek büyüyerek 10 metre yarıçapına kadar genişleyebilir ve çevresini geceden daha karanlık hale getirir. Fakat bir ejderha olduğu için gizlenmekten imtina eden Raldrin'in kırmızı gözleri parıldamaya başlar. Raldrin bu karanlık alan içerisinde daha hızlı hareket edebilir hale gelir.
Karanlık alan gün ışığını karartmak için kullanılabilir. Belli bir hacmi geceye çevirebilen bu teknik ile Raldrin'in karanlık tekniklerinin -gündüz vakti kullanabilmek gibi- daha etkin kullanılabilmesini sağlar.
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 05 Apr 2023, 15:33
by Diniel
Tekniğin İsmi: Beni Uğraştırma
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: D
Tekniğin Açıklaması: Raldrin'in uğraşmak istemediği iblislere karşı geliştirdiği bir tekniktir. Diniel'in omuzuna dokunup Diniel'in çevresinde kendi suretinde bir klon oluştururken suret bozunur ve Diniel'in etrafında ince bir tabaka olarak sarar. Bu teknik ile Diniel karanlık pençelere ve ayaklara sahip olur. Diniel'in hızı, gücü ve çevikliği bir insana göre artar ve iblislere yetenek aracılığıyla zarar verebilir hale gelir.
Sıradan ışık saçan bir yetenek ile bu yeteneğin dağılıp gitmesi olasıdır. Ayrıca Diniel'in Raldrin'den 10 metreden fazla uzak olmaması gerekmektedir zira yetenek Raldrin'e bağımlıdır.
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 10 Apr 2023, 14:38
by GM - Dimensio
Diniel wrote: ↑05 Apr 2023, 14:59
Tekniğin İsmi: Karanlık Klon
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Açıklaması: Raldrin kendisi merkezinde olduğu bir metre yarı çapında, zemine karanlık bir çember oluşturur ve karanlığın içerisinden Raldrin boyutunda, geceden daha karanlık, Raldrin'in suretinde karanlık varlık oluşturur. Karanlık varlık net olarak Raldrin'e benzemese bile onu andırmakla beraber etrafında dağılan sis şeklindeki karanlıkla, sanki sıvıdan yapılmışçasına ancak yine de katı halde varlığını sürdürür. Varlığın karanlık dışında kırmızı parıldayan iki gözü görünmektedir. Gözlerindeki ışıltılar klon hareket ettikçe ardından kırmızı bir iz oluşturarak hareketini sürdürür.
Karanlık klon Raldrin hızında fakat eş güçte değildir. Ayrıca dayanıklı da değildir.
Oluşan klon aldığı herhangi bir darbe neticesinde dağılır. Raldrin'in yönetiminde hareket edebilir.
Raldrin'e yakınlığı bir metre yarı çapındaki alan içerisinde olması halinde, Raldrin istediğinde 1 kereliğine aynı karanlık klon ile yer değiştirebilir.
Bu değişimin gerçekleşmesi halinde klon yok olur. Bu alanın dışında klonla yer değiştirilmesi mümkün değildir. Klonun amacı daha çok Raldrin'e yer değişebilme ile özel hareket kabiliyeti sağlaması ile hızlı kaçınma veya ani saldırı sağlamaktır.
Karanlık klonlar ışığa karşı dayanıksızdır. Raldrin tarafından oluşturulan alan* veya genel karanlık dışında aydınlıkta genel nitelikleri iyice zayıflar. Işık ve ateşe karşı doğal bir dayanıksızlığı vardır.
*Raldrin'in karanlık alan oluşturabilmesiyle ilgili ileride yetenek alınacaktır.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| Teknik yukarıdaki haliyle C seviye olarak onaylanabilir. Ancak oluşturulacağı belirtilen alana dair teknikten sonra tekrar değerlendirilmesi muhtemeldir. |
Diniel wrote: ↑05 Apr 2023, 15:19
Tekniğin İsmi: Mutlak Karanlık
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: C
Tekniğin Açıklaması: Raldrin kısa süre odaklandıktan sonra etrafını karartmaya başlar. Bu karanlık giderek büyüyerek 10 metre yarıçapına kadar genişleyebilir ve çevresini geceden daha karanlık hale getirir. Fakat bir ejderha olduğu için gizlenmekten imtina eden Raldrin'in kırmızı gözleri parıldamaya başlar. Raldrin bu karanlık alan içerisinde daha hızlı hareket edebilir hale gelir.
Karanlık alan gün ışığını karartmak için kullanılabilir. Belli bir hacmi geceye çevirebilen bu teknik ile Raldrin'in karanlık tekniklerinin -gündüz vakti kullanabilmek gibi- daha etkin kullanılabilmesini sağlar.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
Oluşturulan karanlık etki alanı içerisinde evrensel bir nitelik mi taşıyor? Yoksa örneğin karanlığın yerden yüksekliği de 10 metre yarıçap ile mi sınırlı? Eğer böyleyse, etki alanı dışında kalan kişiler bu tekniği nasıl görüyor? Karanlığın oluşum süresi nedir? Raldrin’i merkez kabul ettiğimizde 10 metre yarıçapın kararması aşağı yukarı ne kadar sürmektedir? Teknik içerisinde kalan diğer iblisler veya kişiler bu karanlıktan nasıl etkilenmektedir? Görüş açılarındaki değişim ne şekilde olmaktadır? Ve hepsinden önemlisi, etrafın kararmasıyla Raldrin’in hızlanması arasında nasıl bir bağ bulunmaktadır?
Bu hususlar açıklığa kavuşursa tekrar değerlendirilecektir. |
Tekniğin İsmi: Beni Uğraştırma
Tekniğin Sınıfı: Gizemli Elemental
Tekniğin Elementi: Karanlık
Tekniğin Seviyesi: D
Tekniğin Açıklaması: Raldrin'in uğraşmak istemediği iblislere karşı geliştirdiği bir tekniktir. Diniel'in omuzuna dokunup Diniel'in çevresinde kendi suretinde bir klon oluştururken suret bozunur ve Diniel'in etrafında ince bir tabaka olarak sarar. Bu teknik ile Diniel karanlık pençelere ve ayaklara sahip olur. Diniel'in hızı, gücü ve çevikliği bir insana göre artar ve iblislere yetenek aracılığıyla zarar verebilir hale gelir.
Sıradan ışık saçan bir yetenek ile bu yeteneğin dağılıp gitmesi olasıdır. Ayrıca Diniel'in Raldrin'den 10 metreden fazla uzak olmaması gerekmektedir zira yetenek Raldrin'e bağımlıdır.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| Söz konusu teknik Aludir ile iblislerin genel etkileşim kurallarını değiştirir nitelikte olduğundan onaylanmamıştır. |
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 25 Sep 2023, 14:59
by Diniel
Sistem tarafından oluşturulmuş "Keskin Hava" ve "Hızlanan Ejderha" yeteneklerini almak istiyorum.
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 28 Sep 2023, 08:59
by GM - Dimensio
GM - Dimensio wrote: ↑08 Jun 2023, 15:50
Tekniğin İsmi: Daha Hızlı (orj. "Hızlanan Ejderha")
Tekniğin Sınıfı: Normal
Tekniğin Elementi: -
Tekniğin Seviyesi: C Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Pasif Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmaya başladığı anda, Raldrin’in hızında ve çevikliğinde gözle görülür bir artış yaşanır. Teknik yalın haliyle Raldrin’in hızı ve çevikliği yarım kat artar. Teknik uygulandığı sürece enerji götürür.
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| 15 İGP karşılığı imzanıza geçirebilirsiniz. Dilerseniz teknik ismini değiştirebilirsiniz. |
GM - Dimensio wrote: ↑08 Jun 2023, 15:50Tekniğin İsmi: Buzul Fırtına (orj. "Keskin Hava")
Tekniğin Sınıfı: Elemental
Tekniğin Elementi: Buz
Tekniğin Seviyesi: A Seviye
Tekniğin Etki Sınıfı: Alan Etkisi
Tekniğin Etki Mesafesi: Yakın
Tekniğin Açıklaması: Teknik kullanılmadan önce Raldrin derin bir nefes alır ve ardından bu nefesi sert bir şekilde bırakmaya başlar. Raldrin nefesini üflemeye başladığı anda, etki mesafesi içerisinde bir kar fırtınası başlar. Ancak tekniğin esas noktası, bu kar fırtınası arasında havada bulunan ve gözle görülmesi pek de mümkün olmayan yüzlerce ince buz taneleridir. Küçük bir jilet keskinliğinde olan bu buz taneleri, rakiplerine belli bir hedef olmaksızın savrulur. Tekniğinin kanama yaratma ihtimali bulunmaktadır. Teknik maksimum 10 saniye kadar sürer ve ardından sonlanır. Buz elementi, genel elementlerin zayıflıkları yanında ateş elementine karşı oldukça etkisizdir
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| 20 GP + 40 İGP karşılığı imzanıza geçirebilirsiniz. Dilerseniz teknik ismini değiştirebilirsiniz. |
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| Geriye 40 GP ve 5 İGP'niz kalmıştır. İmzanızı bu şekilde güncelleyebilirsiniz. Hesaplama hatası varsa iletişime geçin. |
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 31 Oct 2023, 02:36
by Diniel
"Keskin hava" yetenek adını "Buzul fırtına" olarak değiştirmek istiyorum.
"Hızlanan ejder" yetenek adını "Daha hızlı" olarak değiştirmek istiyorum.
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 31 Oct 2023, 11:50
by GM - Dimensio
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| Talep doğrultusunda tekniklerin isimleri değiştirilmiştir. |
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 08 Jul 2024, 08:54
by Diniel
Ödül olarak kazandığım Sistemsel B seviye tekniği
Sistemsel olarak yaratılan,
Soğuk Diyar tekniğini almaktan yana kullanıyorum.
Re: [Teknik Yaratım/Geliştirme] Diniel
Posted: 10 Jul 2024, 17:16
by GM - Dimensio
| ! | Message from: GM - Dimensio |
| Teknik alımı onaylanmıştır. İmzanıza geçirebilirsiniz. |